خرید ترشک انار به صورت عمده

خرید ترشک انار به صورت عمده

خرید ترشک انار به صورت عمده از کارخانه های سراسر ایران امکان پذیر می باشد. بسیاری از عمده فروشان و صادر کنندگان انواع ترشک این محصولات را به صورت عمده از کارخانه خریداری نموده و در بازارهای داخل و خارج از ایران عرضه می دارند. به طور معمول خرید مستقیم از کارخانه در حجم های بالا صورت می گیرد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک انار و دیگر طعم های این محصول خوشمزه و بی نظیر نیز که در کارخانه به تولید می رسند، از ابتدا تا انتهای روند تولید زیر نظر متخصصان صورت گرفته و تمامی اصول بهداشتی در تهیه آنها رعایت می گردد.[/box]

در صورتی که قصد خرید هر گونه از این محصولات را دارید پس از اطمینان از داشتن مجوز بهداشت و سیب سلامت می توانید با خیالی راحت این محصولات را خریداری نمایید.

آشنایی با ترشک انار

ترشک یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه و لذیذ است که از خشکبار میوه های گوناگون به تولید می رسد. یکی از انواع ترشک که طرفداران زیادی در ایران و خارج از کشور دارد، ترشک انار است که طعمی ترش و بسیار خوشمزه دارد. این محصول شامل ۷۰ درصد میوه و ۳۰ درصد شربت میوه می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک انار در حال حاضر به صورت کیلویی و در پت های بزرگ ۱۳ کیلوگرمی از کارخانه به صورت عمده به فروش می رسد. بر روی هر پت ترشک ، مشخصاتی همچون نشان سیب سلامت، پروانه تولید، مجوز بهداشت و تاریخ تولید و انقضای محصول نیز درج شده است.[/box]

خرید ترشک انار به صورت عمده از کارخانه

اگر شما نیز به عنوان خریدار قصد خرید عمده از کارخانه را دارید تا با این روش از هزینه‌های خرید خود کاسته و در زمان خود صرفه جویی کنید پیشنهاد ما خرید از کارخانه های معتبر در شهرهای مختلف ایران است. با در نظر گرفتن مشخصاتی همچون مجوز بهداشت و بسته بندی های سالم و بهداشتی می توانید با خیالی راحت و با اطمینان کامل این محصولات را خریداری کنید.