خرید ترشک بیست میوه کیلویی از کارخانه

خرید ترشک بیست میوه کیلویی از کارخانه

خرید ترشک بیست میوه کیلویی از کارخانه‌های مختلف در شهرهای سراسر ایران امکان پذیر می باشد این محصول که به صورت کیلویی و در طعم های مختلف از جمله ترشک بیست میوه به صورت عمده و در حجم بالا از کارخانه به فروش می رسد. ترشک بیست میوه که از میوه های مختلفی تهیه می شود یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین انواع ترشک در ایران است. به دلیل فروش فوق العاده این محصولات که طرفداران زیادی در سنین مختلف دارند، شرایط خرید عمده این محصولات برای فروشندگان و خریداران در شهرهای سراسر ایران فراهم شده است.

آشنایی با ترشک بیست میوه یکی از پرطرفدارترین انواع ترشک

همانطور که از نام این محصول پیداست ترشک بیست میوه را از مخلوط میوه های مختلفی تهیه می کنند. به طور مثال برای تهیه این خوراکی خوشمزه و لذیذ از میوه‌هایی همچون پرتقال، زرد آلو قرمز، زرد آلو زرد، زغال اخته، انار، زرشک، هلو و بسیاری از انواع میوه ترش دیگر استفاده می گردد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید انواع ترشک کیلویی از جمله ۲۰ میوه و دیگر طعم های این محصول به صورت کیلویی و در پت های ۱۳ کیلوگرمی از کارخانه صورت می‌گیرد.[/box]

یکی از ویژگی های قابل توجه این محصولات که در کارخانه تولید می شوند بهداشتی بودن آنها می باشد. علاوه بر داشتن مجوز بهداشت این محصولات در بسته بندی های مناسب و سالم به فروش می رسند.

خرید ترشک بیست میوه و انواع دیگر ترشک به صورت مستقیم از کارخانه

در حال حاضر ترشک دارای حدود ۱۸ نوع مختلف از طعم های ترش و ملس میباشد که در کنار انواع لواشک و بهای میوه ای از کارخانه به صورت عمده به فروش می رسد.خریداران محترمی که می خواهند این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنند می‌توانند به صورت مستقیم با کارخانه در تماس باشند و سفارشات خود را ثبت نمایند.