خرید رب گوجه سبز کیلویی از کارخانه

خرید رب گوجه سبز کیلویی از کارخانه

خرید رب گوجه سبز کیلویی از کارخانه‌های مختلف در شهرهای بزرگی مثل تهران، بروجرد، مشهد، تبریز و… امکان پذیر می باشد. رب گوجه سبز که یکی از جدیدترین انواع رب های میوه‌ای است و در چندین سال اخیر به تولید می‌رسد در کنار انواع رب های میوه ای به بازار عرضه می گردد. فروش انواع رب های میوه‌ای از کارخانه به صورت کیلویی و در پت های بزرگ ۱۳ کیلوگرمی انجام می‌شود.

رب گوجه سبز و انواع دیگر رب میوه ای

در حال حاضر اکثر کارخانه‌های تولید کننده رب های میوه های این خوراکی خوشمزه را در حدود ۱۵ طعم مختلف و لذیذ از آن، به بازار ارائه می‌دهند که یکی از انواع آن ها رب گوجه سبز می باشد. رب گوجه سبز که آن را به نام پوره گوجه سبز نیز می شناسند دارای طعمی بسیار ترش می باشد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از این محصول لذیذ در انواع غذاها و خورشت های مختلف استفاده می شود.[/box]

علاوه بر طعم دلچسب گوجه سبز، رب های میوه ای در طعم های دیگری همچون رب آلبالو، رب تمشک، رب انجیر، رب آلوچه قجری، رب لیمو سبز، رب لیمو عمانی، رب نارنج، رب میوه های استوایی، رب زرشک، رب کیوی و… نیز تولید می شود.
محصولاتی که در کارخانه های معتبر به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت و نشان سیب سلامت می باشند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خوشبختانه محصولاتی که نام برده شد دارای این مجوزها بوده و همچنین بر روی هر کدام از پت های رب میوه‌ای تاریخ تولید و انقضا نیز درج شده است.[/box]

خرید رب گوجه سبز کیلویی از کارخانه

جهت خرید هر کدام از محصولات همچون انواع رب میوه ای، لواشک و ترشک های کیلویی و بسته بندی از کارخانه می توانید تنها با برقراری یک ارتباط ساده، این محصولات را به صورت کاملاً مستقیم و بدون واسطه از کارخانه یا تولید کنندگان دریافت نمایید.