خرید رب زغال اخته کیلویی از کارخانه 

خرید رب زغال اخته کیلویی از کارخانه 

خرید رب زغال اخته کیلویی از کارخانه های مختلف در  سراسر شهر های ایران امکان پذیر می باشد. رب زغال اخته یا همان پوره زغال اخته که یکی از ترش ترین طعم های رب های میوه ای شناخته می‌شود در کنار ۱۵ طعم مختلف از انواع رب به میوه‌ای از کارخانه به فروش می رسد. این محصول بی نظیر را می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری کرد. خرید مستقیم از کارخانه در حجم های بالا و به صورت عمده صورت می گیرد.

آشنایی با خواص و ویژگی های رب زغال اخته

رب زغال اخته که از میوه تازه زغال اخته به دست می‌آید دارای اکثر ویژگی های این میوه نیز می باشد. از جمله خواص میوه زغال اخته می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. زغال اخته حاوی مقدار زیادی از آنتی اکسیدان ها، فیبر ها، ویتامین ث ، عوامل ضد التهاب و …. می باشد.
  2. این میوه شگفت انگیز با کاهش میزان کلسترول بد موجود در خون، می تواند از حملات قلبی و ایست قلبی جلوگیری کند.
  3. زغال احته از کلیه ها در برابر عفونت محافظت می کند.
  4. مصرف آن، سطح ایمنی بدن را به طور شگفت انگیزی افزایش می دهد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] از آنجا که این محصولات در کارخانه و با رعایت کامل اصول بهداشتی به تولید می رسند، حجم قابل توجهی از خواص این میوه را در خود حفظ می کنند.[/box]

 خرید رب زغال اخته کیلویی

انواع رب میوه ای کیلویی در طعم هایی همچون زغال اخته، انار، کیوی، آلبالو، آلوچه قجری، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، آلو زرد، آلو قرمز، لیمو عمانی، لیمو سبز، گوجه سبز و… به صورت کیلویی در پت های ۱۳ کیلویی به فروش می رسند. این محصولات با رعایت کامل اصول بهداشتی به تولید می رسند و دارای مجوز بهداشت نیز می باشند در صورتی که قصد خرید هر کدام از این محصولات را دارید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.