خرید عمده لواشک شاهتوت از کارخانه 

خرید عمده لواشک شاهتوت از کارخانه 

خرید عمده لواشک شاهتوت از کارخانه‌های مختلف در سراسر ایران امکان پذیر می باشد این محصول دلچسب و دلپذیر که به عنوان تنقلات و میان وعده استفاده می شود در طعم های بسیار گوناگون و متنوعی به تولید می‌رسد و به شکل کیلویی و یا بسته بندی به بازار عرضه می گردد. لواشک شاه توت یکی از پرطرفدار ترین انواع لواشک در ایران است که به دلیل طعم ترش و شوری که دارد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این محصول را می‌توان به صورت کیلویی و عمده از کارخانه تهیه کرد.

 ویژگی های لواشک شاهتوت کیلویی

با توجه به این که شاه توت میوه ای قرمز رنگ با طعم ترش می باشد، فراورده‌ های آن همچون لواشک و ترشک نیز این خصوصیات را دارا می باشند. لواشک شاه توت در بعضی از کارخانه ها به صورت پالپ دار و در بعضی از کارخانه ها به صورت ساده و بدون پالپ به تولید می‌رسد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]به طور معمول انواع لواشک کیلویی در وزنی حدود ۲ کیلوگرم به تولید می رسند و فروش عمده آنها از کارخانه در کارتون های ۲۰ کیلوگرمی که حاوی ده ورقه لواشک کیلویی هستند انجام می گیرد.[/box]

خرید عمده لواشک شاهتوت از کارخانه

لواشک شاه توت را در کنار ۱۵ طعم مختلف از انواع لواشک کیلویی پالپ دار و یا ساده می‌توان به صورت عمده از کارخانه خریداری کرد. خرید عمده انواع محصولات همچون لواشک های کیلویی و بسته بندی، ترشک و رب های میوه ای از کارخانه و تولید کننده اصلی از نظر اقتصادی و زمانی به نفع خریداران می باشد. از طرف دیگر خرید یک جا و عمده در حجم های بالا از کارخانه از هزینه‌ های حمل و نقل نیز می کاهد. در صورتی که قصد خرید هر کدام از محصولات ذکر شده را دارید می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید.