خرید عمده لواشک آناناس از کارخانه

خرید عمده لواشک آناناس از کارخانه

خرید عمده لواشک آناناس از کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر می باشد.  انواع لواشک کیلویی و بسته بندی را می توانیم به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار از کارخانه تهیه کنیم.  لواشک آناناس که یکی از طعم های لواشک های کیلویی است، نیز بدین صورت از کارخانه قابل خریداری می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]یکی از مهمترین دلایلی که خریداران و عمده فروشان از کارخانه به صورت مستقیم خرید می‌کنند این است که از سلامت و بهداشتی بودن این محصولات اطمینان کامل کسب نمایند.[/box]

محصولاتی که در این کارخانه های معتبر به تولید می‌رسند در شرایط کاملا بهداشتی به تهیه رسیده و دارای مجوز بهداشت نیز می باشند از این رو خریداران محترم می توانند با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

خرید عمده لواشک آناناس و ویژگی های آن

لواشک آناناس یکی از طعم های ملس و بسیار خوشمزه و دلچسب از انواع لواشک کیلویی است که در کنار طعم دیگر از این محصول به تولید می‌رسد.  به طور کلی لواشک های کیلویی یا به صورت پالپ دار و یا به صورت ساده و بدون پالپ تولید می شوند.

لواشک آناناس یکی از طعم های پالپ دار این محصول است که درون آن تکه های لذیذ آناناس یافت می شود. از جمله طعم های دیگر لواشک های کیلویی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1.  لواشک آلبالو
  2.  لواشک زغال اخته
  3.  لواشک انبه
  4.  لواشک انار
  5.  لواشک مخلوط میوه های استوایی
  6.  لواشک زرشک
  7.  لواشک آناناس
  8.  لواشک لیمو سبز
  9.  لواشک کیوی
  10.  لواشک زردآلو
  11.  لواشک آلو
  12.  لواشک شاه توت
  13.  لواشک سیب ترش
  14.  لواشک لیمو عمانی
  15.  لواشک پرتقال

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””] موارد فوق انواع لواشک کیلویی هستند که  این محصولات توسط روکش‌های سلفونی از هر دو طرف آن پرس شده‌اند و از نظر بهداشتی کاملاً سالم می باشند.[/box]

در صورتی که قصد خرید انواع لواشک کیلویی  پالپ دار و یا ساده را از کارخانه به صورت مستقیم دارید می توانید به راحتی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین ثبت نمایید. این محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه به شما ارسال می شود.