فروش ترشک و لواشک زردآلو کیلویی

فروش ترشک و لواشک زردآلو

فروش ترشک و لواشک زردآلو کیلویی از کارخانه به صورت مستقیم انجام می گیرد. این محصولات به صورت صنعتی در کارخانه تولید می شوند و روند تولید آنها کاملا طبق اصول و قوانین بهداشتی صورت می گیرد. در کارخانه محصولاتی چون لواشک، ترشک و رب میوه ای تولید می شوند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و عرضه آن ها علاوه بر فروشگاه های داخلی، به دیگر کشورها نیز انجام میگیرد.

فروش ترشک و لواشک زردآلو

ترشک و لواشک زردآلو کیلویی

زردآلو میوه ای با طعم ترش و ملس است که در تهیه محصولات زیادی از آن استفاده می شود. به عنوان مثال، زردآلو زرد و زردآلو قرمز در تهیه لواشک زردآلو، ترشک و رب میوه ای زردآلو کاربرد دارند و این محصولات خوشمزه و بی نظیر به تولید می رسند.

برای تهیه ترشک زردآلو، این میوه را با حرارت با مدت زمان مشخصی پخته و با افزودن نمک و شکر ماندگاری آن را افزایش می دهند. اما برای تهیه رب میوه و لواشک زردآلو، میوه له شده را در حرارت بالا می پزند و از آن در تهیه لواشک و رب میوه استفاده می کنند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک زردآلو به صورت ورقه هایی با وزن دو کیلوگرم به تولید می رسد و در دو نوع پالپ دار و ساده موجود است. [/box]

ترشک زردآلو زرد و زردآلو قرمز نیز در پت های ۱۳ کیلوگرمی تولید می شوند. بر روی این ظروف نشان های سیب سلامت، گروانه تولید و تاریخ انقضا درج شده است.

فروش ترشک و لواشک زردآلو

فروش ترشک و لواشک زردآلو کیلویی

در این مطلب با محصولات متنوع میوه ای آشنا شدیم. از دیگر طعم های لواشک ها و ترشک های کیلویی می توان طعم های زغال اخته، انار، کیوی، پرتقال، شاهتوت، میوه های استوایی، زرشک، آلبالو، آلوچه جنگلی، آلو و… را نام برد. تمام این محصولات دارای مجوز بهداشت هستند و به صورت کیلویی از کارخانه به فروش می رسند. خرید مستقیما از کارخانه صورت می گیرد و از نظر هزینه و زمان بسیار به صرف خریدار می باشد.