خرید تمر هندی کیلویی از کارخانه

خرید تمر هندی کیلویی از کارخانه های فعال در شهرهای بزرگ ایران مانند تبریز، بروجرد، مشهد و… امکان پذیر است. تمر هندی کیلویی یکی از محصولات جدید است که امروزه در کارخانه به تولید می رسد و خریداران آن معمولا عمده فروشان و شرکت های بسته بندی می باشند. از این محصول یا پوره آن یا به صورت مستقیم استفاده می شود و یا به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده در غذا کاربرد دارد. طعم خوش و عطر دلپذیر آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

خرید تمر هندی کیلویی

ویژگی ها و ارزش غذایی تمر هندی

تمر هندی یک میوه ترش و شیرین و آبدار است که به صورت بوته ای رشد می کند. این میوه غنی از مواد مغذی و پروتئین هایی است که مصرف آن برای بدن بسیار مفبد خواهد بود. پتاسیم، سدیم، کلسیم، آهن، منیزیم، ویتامین آ و ویتامین ث به مقدار قابل توجهی در میوه تمر هندی وجود دارند که ارزش غذایی آن را بالا می برد.

خرید تمر هندی کیلویی

از جمله خواص تمر هندی موارد زیر می باشند که به صورت لیست برای شما آماده کرده ایم.

  1. فیبر زیاد موجود در تمر هندی، به سیستم گوارشی بدن از طریق ملین کردن و هضم منظم غذا کمک زیادی می کند.
  2. همچنین این ماده باعث کاهش کلسترول خون شده و برای قلب و عروق  بسیار مفید است.
  3. درتمر هندی مقدار زیادی آهن وجود دارد که موجب درمان کم خونی و همچنین تقویت گردش خون می شود.
  4. مصرف تمر هندی به درمان عفونت ها از طریق مبارزه با ویروس ها می پردازد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]از این میوه محصول بسیار خوشمزه ای تولید می شود که به نام تمرهندی فرآوری شده شناخته می شود.[/box]

خرید تمر هندی کیلویی

اگر قصد خرید تمر هندی فرآوری شده را به صورت کیلویی دارید، پیشنهاد ما خرید این محصول به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی یعنی کارخانه است تا از نظر کیفیت و قیمت با خیالی آسوده خرید نمایید.

خرید تمر هندی کیلویی از کارخانه

ظروف و پت هایی که کارخانه جهت نگهداری این محصول استفاده می شوند از نظر بهداشتی تضمین شده بوده و بر روی هر ظرف، نشان سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ انقضا درج می گردد. هر پت یا ظرف تمرهندی، 13 کیلوگرم می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.