فروش مستقیم لواشک سفره ای آناناس از کارخانه

فروش مستقیم لواشک سفره ای آناناس از کارخانه های تولید کننده انواع لواشک سفره ای در ایران صورت می پذیرد. لواشک سفره ای آناناس یکی از 15 طعم بی نظیر لواشک سفره ای است که به صورت پالپ دار تولید می شود. لواشک های سفره ای که قدمت بیشتری از نظر زمان تولید دارند، و از گذشته های دور در ایران به صورت خانگی تولید می شدند، امروزه به صورت صنعتی و نیمه صنعتی در کارخانه ها و توسط دستگاه های مخصوص تولید می شوند. این محصول پس از تولید در کارخانه، به فروش مستقیم می رسد و خریداران قادرند این محصول را بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسب از تولیدکننده خریداری نمایند.

لواشک سفره ای آناناس

لواشک سفره ای آناناس

آناناس یکی از میوه های استوایی است که آن را به عنوان میوه ای نشاط بخش و انرژی دهنده یاد می کنند. از این میوه مفید که سرشار از خواص و مواد مغذی است، در تهیه لواشک و دیگر فراورده های میوه ای استفاده می شود. لواشک آناناس به صورت سفره ای تولید می شود که به نام های ورقه ای و طاقه ای نیز شناخته می شود. لواشک سفره ای آناناس حاوی تکه های لذیذ آناناس است که خوردن آن را بسیار دلچسب می کند.

لواشک سفره ای آناناس

فروش انواع لواشک سفره ای

لواشک های سفره ای علاوه بر داشتن طعم های متنوع، دارای انواع ساده و پالپ دار می باشند. این محصول یکی از متنوع ترین خوراکی ها از خانواده ترشیجات است که طرفداران زیادی نیز دارد. جهت آشنایی با انواع لواشک سفره ای در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های سفره ای ساده دارای ورقه های یکدست و صاف از لواشک هستند. از این محصولات جهت تولید انواع لواشک طرح دار مثل لواشک طرح رز، لواشک کیکی، لواشک طرح شیرینی و … استفاده می شود.[/box]

لواشک سفره ای آناناس

لواشک های پالپ دار نیز که دارای تکه های میوه هستند در طعم های بی نظیر زیر به تولید می رسند.

  1. لواشک سفره ای سیب ترش
  2. لواشک سفره ای کیوی
  3. لواشک سفره ای آناناس
  4. لواشک سفره ای انبه
  5. لواشک سفره ای آلبالو
  6. لواشک سفره ای انار
  7. لواشک سفره ای شاهتوت
  8. لواشک سفره ای آلوئه ورا
  9. لواشک سفره ای زردآلو
  10. لواشک سفره ای لیموعمانی
  11. لواشک سفره ای آلو
  12. لواشک سفره ای پرتقال
  13. لواشک سفره ای زرشک
  14. لواشک سفره ای استوایی
  15. لواشک سفره ای هفت میوه
  16. لواشک سفره ای کیوی و سیب ترش

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]از ویژگی های مشترک لواشک های سفره ای ساده و پالپ دار، این است که دارای وزنی حدود 2 کیلوگرم می باشند.[/box]

لواشک سفره ای آناناس

فروش مستقیم لواشک سفره ای آناناس از کارخانه

لواشک سفره ای اناناس و دیگر لواشک های سفره ای، در کارتن های 20 کیلویی شامل 10 عدد لواشک سفره ای به صورت عمده به فروش می رسند. فروش این محصولات از کارخانه به صورت مستقیم و با قیمتی بسیار مناسب صورت می گیرد. خریداران می توانند این محصولات را مستقیما از کارخانه سفارش دهند.