عرضه عمده لواشک طاقه ای پالپ دار و ساده

عرضه عمده لواشک طاقه ای پالپ دار و ساده

عرضه عمده لواشک طاقه ای پالپ دار و ساده که توسط اکثر تولیدکنندگان معتبر به تولید می رسند، به تمامی شهرهای ایران امکان پذیر است. لواشک طاقه ای یکی از انواع لواشک پر تنوع است که علاوه بر طعم های مختلفی که دارد، به صورت ساده و پالپ دار نیز به تولید می رسد. لواشک طاقه ای، همان لواشک ورقه ای یا سفره ای است که از پوره میوه های ترش، ملس و شیرین به تهیه می رسد. طعم و رنگ لواشک، بستگی به میوه و زمان پخت آن دارد. این محصولات پس از تولید به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند.

عرضه عمده لواشک طاقه ای پالپ دار و ساده

عرضه عمده لواشک طاقه ای

تقریبا همه ما انواع لواشک های پالپ دار و بدون پالپ را در فروشگاه های مختلف دیده ایم. این دو محصول از نظر جنس و ظاهر با هم تفاوت هایی دارند. در هر کدام از لواشک های پالپ دار تکه هایی از میوه آن وجود دارد که مشخص می کند لواشک میوه ای است. همچنین جنس این نوع لواشک کمی خمیری است. در مقابل لواشک های ساده از نظر خمیری یا خشک بودن بسیار متعادل بوده و از آن های می توان در تهیه انواع لواشک های طرح دار نیز استفاده کرد.

عرضه عمده لواشک طاقه ای پالپ دار و ساده

انواع طعم های لواشک های طاقه ای پالپ دار و ساده را در ادامه با هم می خوانیم.

  1. لواشک طاقه ای آناناس
  2. لواشک طاقه ای آلبالو
  3. لواشک طاقه ای انبه
  4. لواشک طاقه ای استوایی
  5. لواشک طاقه ای لیموعمانی
  6. لواشک طاقه ای کیوی
  7. لواشک طاقه ای سیب ترش
  8. لواشک طاقه ای شاهتوت
  9. لواشک طاقه ای پرتقال
  10. لواشک طاقه ای زردآلو
  11. لواشک طاقه ای آلو
  12. لواشک طاقه ای آلوئه ورا
  13. لواشک طاقه ای زغال اخته
  14. لواشک طاقه ای هلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]تولید کنندگان معتبر، در تهیه این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند. به همین دلیل این محصولات از طعم، رنگ و بوی مناسبی برخوردار بوده و مرغوبیت نسبتا بالایی دارند.[/box]

عرضه عمده لواشک طاقه ای پالپ دار و ساده

عرضه عمده لواشک طاقه ای پالپ دار و ساده

لواشک طاقه ای که در کارخانه به صورت صنعتی و نیمه صنعتی به تولید می رسد باید دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت باشد. خوشبختانه تیم ما این محصولات را به صورت کاملا بهداشتی به تولید می رسانند و علاوه بر بسته بندی مناسب، از نشان تولید، سیب سلامت و مجوز بهداشت نیز برخوردار هستند.