صادرات لواشک سفره ای ساده به ترکیه

صادرات لواشک سفره ای ساده به ترکیه

صادرات لواشک سفره ای ساده به ترکیه که یکی از مقاصد مهم تجاری برای کالاهای ایرانی است امکان پذیر می باشد. سالانه مقدار زیادی از کالاهای ایرانی و ترکی به این دو کشور صادر و وارد می شوند که به اقتصاد آنها کمک زیادی می کند. یکی از خوراکی های پرطرفدار که علاوه بر ایران، در ترکیه نیز با فروش زیادی همراه است، لواشک سفره ای ساده است. این نوع لواشک به صورت کیلویی و متری قابل خریداری است. لواشک سفره ای از جمله لواشک هایی است که طعم های زیادی از آن را می توان در بازار یافت.

صادرات لواشک سفره ای ساده به ترکیه

انواع لواشک سفره ای ساده

از میوه ها می توان محصولات فراوانی را به تولید رساند. یکی از آن ها لواشک سفره ای است که تقریبا از هر میوه ترش یا ملس می توان آن را تهیه کرد. لواشک سفره ای ساده نوعی از لواشک است که از پوره یکدست و بدون پالپ میوه تهیه می گردد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های سفره ای ساده از نظر طعم نیز دارای انواع گوناگونی می باشند که طعم لذیذ هر کدام از آن ها با ذائقه های متفاوت جور در می آید.[/box]

صادرات لواشک سفره ای ساده به ترکیه

در حال حاضر لواشک های سفره ای ساده در 4 طعم و رنگ اصلی و رایج پرتقال، آلبالو، کیوی و زردآلو به تولید می رسند. شاید دیده باشید که اخیرا لواشک هایی در طرح های مختلف از جمله طرح شیرینی، طرح کیک لواشکی، طرح گل لواشکی و حتی عروسک ها و مدل های بی شمار دیگر به تولید می رسند و بسیار هم پر فروش هستند. در تهیه این موارد از لواشک های سفره ای ساده استفاده می شود.

صادرات لواشک سفره ای ساده به ترکیه

صادرات لواشک سفره ای ساده به ترکیه

همانطور که انواع لواشک در فروشگاه های داخل کشور با فروش خوبی همراه اند، قابل صادرات به دیگر کشورهای سراسر دنیا نیز می باشند. ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان اصلی این محصول در خاورمیانه، محصولات مرغوب خود را که از مجوزهای بهداشتی، نشان تولید و سیب سلامت برخوردارند را به صورت کلی و عمده به فروش می رساند.