فروش ترشک آلوچه جنگلی کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک آلوچه جنگلی کیلویی به صورت عمده  از کارخانه های سراسر کشور امکان پذیر می باشد. آلوچه جنگلی یکی از انواع ترشک های بسیار پرطرفدار است که نسبت به دیگر طعم ها، پیشینه تولید قدیمی تری دارد. این محصول از آلوچه جنگلی مرغوب و سالم به تهیه می رسد و حدود 30 درصد آن را شربت میوه تشکیل می دهد. آلوچه جنگلی ترش و لذیذ از جمله محصولاتی است که طرفداران زیادی در سنین مختلف دارد و از فروش نسبتا بالایی برخوردار است.

فروش ترشک آلوچه جنگلی کیلویی به صورت عمده

ترشک آلوچه جنگلی کیلویی

ترشک یکی از محصولاتی است که به صورت کیلویی و بسته بندی از کارخانه های تولید کننده قابل خریداری می باشد. این محصولات بی نظیر معمولا از طعمی ترش و ملس برخوردارند و از آن های می توان به عنوان تنقلات و یا طعم دهنده در غذاهای مختلف استفاده کرد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک های بسته بندی در بسته های کوچک و بهداشتی از طعم های مختلف به تولید می رسند و ترشک های کیلویی در ظرف های 13 کیلویی بزرگ به صورت فله ای به فروش می رسند.[/box]

فروش ترشک آلوچه جنگلی کیلویی به صورت عمده

یکی از انواع ترشک کیلویی، ترشک آلوچه جنگلی است که دارای طعمی ترش است. این میوه گاهی با مخلوطی از میوه های دیگر نیز به تولید می رسد.

علاوه بر ترشک آلوچه جنگلی طعم های دیگری از این محصولات را می توان از کارخانه به صورت کیلویی خریداری کرد. این طعم ها عبارتند از:

  1. ترشک گیلاس
  2. ترشک پرتقال
  3. ترشک انجیر
  4. ترشک آلبالو
  5. ترشک انار ویژه
  6. ترشک زرشک
  7. ترشک زردآلو زرد و زردآلو قرمز
  8. ترشک آلو زرد و آلو قرمز
  9. ترشک مخلوط انار و آلوچه جنگلی
  10. ترشک مخلوط انار، زرشک و آلوچه جنگلی
  11. ترشک مخلوط بیست میوه
  12. ترشک مخلوط هفت میوه
  13. ترشک هلو
  14. ترشک زغال اخته

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک های ذکر شده، در کارخانه و در شرایطی کاملا بهداشتی به تولید می رسند و دارای مجوزهای بهداشتی و نشان سلامت نیز می باشند.[/box]

فروش ترشک آلوچه جنگلی کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک آلوچه جنگلی کیلویی به صورت عمده

فروش عمده ترشک آلوچه جنگلی کیلویی و دیگر محصولاتی همچون انواع لواشک و رب میوه ای، از کارخانه صورت می پذیرد. بدین طریق، خریداران می توانند محصولات و خوراکی های مورد نظر خود را از کارخانه به صورت عمده و مستقیم خریداری نمایند.