عرضه رب تمشک کیلویی از کارخانه

عرضه رب تمشک کیلویی از کارخانه

عرضه رب تمشک کیلویی از کارخانه های بزرگ در شهرهای سراسر ایران از جمله تبریز، مشهد، تهران، بروجرد و… صورت می گیرد. رب تمشک یکی از انواع رب میوه ای لذیذ است که به صورت صنعتی در کارخانه به تولید می رسد. تولید محصولات در کارخانه و توسط دستگاه های مخصوص، باعث می شود تا نهایتا محصولی مرغوب تر و با کیفیت تر به تولید برسد. فروش و عرضه رب تمشک از کارخانه به صورت کیلویی در ظروف 13 کیلوگرمی صورت می گیرد.

عرضه رب تمشک کیلویی از کارخانه

رب تمشک و انواع دیگر رب های میوه ای

رب تمشک از میوه ترش و خوشمزه تمشک تهیه می شود. انواع رب های میوه ای در کارخانه از پوره میوه های مختلف تولید می شوند. رب میوه ای به دلیل طعم و رنگ بی نظیری که دارد موارد کاربرد زیادی دارند. به عنوان مثال از طعم های مختلف آن می توان در غذاها و خورشت ها استفاده کرد و طعمی دلچسب و به یادماندنی از غذا را برای خود و مهمان ها به جای گذاشت. علاوه بر آن می توان از رب های میوه ای به همراه دسرها نیز استفاده کرد.

عرضه رب تمشک کیلویی از کارخانه

از طعم های دیگر رب میوه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. رب لیموعمانی
  2. رب نارنج
  3. رب آلبالو
  4. رب کیوی
  5. رب آلو
  6. رب آلوچه قجری
  7. رب انجیر
  8. رب زردآلو زرد
  9. رب زردآلو قرمز
  10. رب آلو زرد
  11. رب آلو قرمز
  12. رب استوایی
  13. رب زرشک
  14. رب انار رقیق
  15. رب انار غلیظ و …

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]رب تمشک کیلویی و دیگر انواع رب میوه ای کیلویی را می توان مستقیما بدون واسطه از کارخانه دریافت کرد.[/box]

عرضه رب تمشک کیلویی از کارخانه

عرضه رب تمشک کیلویی از کارخانه

خریداران و عمده فروشان برای خرید این محصولات از کارخانه می توانند از سراسر شهرهای ایران اقدام نمایند. محصولاتی چون رب میوه ای، لواشک و ترشک که در کارخانه های یکسان به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت، نشان سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا بوده و از نظر سلامت کاملا مطمئن می باشند.