فروش رب زردآلو زرد به صورت عمده

فروش رب زردآلو زرد به صورت کیلویی

فروش رب زردآلو زرد به صورت عمده و کیلویی از کارخانه های تولید کننده در سراسر ایران امکان پذیر می باشد. رب میوه ای همانند انواع لواشک و ترشک که به صورت کیلویی و بسته بندی در بازار یافت می شوند می توان به صورت فله و بسته بندی خریداری کرد. اکثر کارخانه های تولید کننده رب میوه ای، محصولات خود را به صورت کیلویی در پت های بزرگ به فروش می رسانند و پس از آن در کارگاه های بسته بندی در ظروف کوچکتر تهیه می گردند. بعضی از فروشگاه ها همچون فروشگاه های ترشیجات، این محصولات را با همان ظروف بزرگ خریداری می کنند و به مقدار مورد نیاز مشتری به صورت فله ای به فروش می رسانند.

فروش رب زردآلو زرد به صورت کیلویی

رب زردآلو زرد کیلویی

زردآلو میوه ای است که به صورت زرد رنگ و یا قرمز رنگ به کشت می رسد. طعم و خواص هر دو نوع این میوه مشابه یکدیگر می باشند. زردآلو طعمی ملس رو به ترش دارد. طعم دلچسب آن باعث شده تا فراورده های بی نظیری همچون لواشک، رب میوه ای، ترشک و… به تولید برسند. رب زردآلو پس از گرفتن هسته میوه، له کردن و حرارت دادن آن تا مقدار مشخصی به تولید می رسد. این رب خوشمزه را می توان همراه با دسرجات و غذاها میل نمود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]رب زردآلو کیلویی از کارخانه در پت های 13 کیلویی تولید و به فروش می رسد. در صورتی که این محصول از تولید کنندگان معتبر خریداری شود، دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت، وزن خالص، پروانه تولید، تاریخ انقضا و تولید خواهد بود.[/box]

فروش رب زردآلو زرد به صورت کیلویی

فروش رب زردآلو زرد به صورت عمده

رب های میوه ای در طعم های گوناگونی در کنار رب زردآلو زرد به تولید می رسند و به صورت فله ای از کارخانه به فروش می رسند. از دیگر طعم های فوق العاده این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. رب زردآلو قرمز
  2. رب آلوچه قجری
  3. رب انجیر
  4. رب انار غلیظ
  5. رب انار رقیق
  6. رب کیوی
  7. رب زغال اخته
  8. رب آلو زرد
  9. رب آلو قرمز
  10. رب تمشک
  11. رب نارنج
  12. رب زرشک
  13. رب لیمو عمانی
  14. رب استوایی
  15. رب آلبالو
  16. رب گوجه سبز
  17. رب آلو و…

فروش این محصولات از درب کارخانه و بدون واسطه خواهد بود.