خرید و فروش رب انار فله از کارخانه

خرید و فروش رب انار فله از کارخانه

خرید و فروش رب انار فله از کارخانه های تولید کننده رب میوه ای در سراسر کشور صورت می پذیرد. رب انار از چاشنی های بسیار خوش طعم و لذیذ است که در غذاهای مختلف می توان از آن استفاده کرد. در صورت رعایت نکات بهداشتی هنگام تولید و استفاده از میوه سالم و مرغوب، محصولی که به تولید می رسد دارای خواص میوه می باشد. بدین صورت می توان از آن در تمامی فصل های سال استفاده کرده و از فواید درمانی آن ها بهره مند گردید. انواع رب های میوه ای مرغوب و با قیمت مناسب را می توان از کارخانه های معتبر در سراسر شهرهای ایران خریداری نمود.

خرید و فروش رب انار فله از کارخانه

رب انار، پرفروش ترین رب میوه ای

یکی از رب های میوه ای خوش طعم که طرفداران زیادی نیز دارد، رب انار است. رب انار از جوشاندن و غلیظ کردن آب انار به دست می آید. رنگ این خوراکی گاهی قرمز روشن و گاهی قرمز مایل به قهوه ای است که این موضوع به مدت زمان حرارت دیدن آن بستگی دارد. بدین صورت که هر چه رب میوه حرارت کمتری ببیند خوشرنگ تر خواهد بود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از خواص قابل توجه رب انار می توان گفت که به دلیل پلی فنول های موجود در آن، میزان کلسترول خون کاهش می یابد. همچنین رب انار منبعی از مواد مغذی است و حجم زیادی از ویتامین های B را در خود جای داده است.[/box]

خرید و فروش رب انار فله از کارخانه

امروزه در کنار رب انار، رب های میوه ای دیگری از میوه های گوناگون به دست می آیند که هر کدام با توجه به خصوصیات میوه خود، از طعم، رنگ و خواص جداگانه ای برخوردارند. از دیگر طعم های رب های میوه ای خوشمزه می توان موارد زیر را نام برد.

  1. رب انجیر
  2. رب کیوی
  3. رب آلبالو
  4. رب تمشک
  5. رب لیموعمانی
  6. رب آلو
  7. رب نارنج
  8. رب زرشک
  9. رب زغال اخته
  10. رب زردآلو قرمز
  11. رب زردآلو زرد
  12. رب آلو قرمز
  13. رب آلو زرد
  14. رب آلوچه قجری
  15. رب گوجه سبز

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید و فروش رب های میوه ای به صورت فله ای از کارخانه، و در پت های 13 کیلویی صورت می گیرد.[/box]

خرید و فروش رب انار فله از کارخانه

خرید و فروش رب انار فله از کارخانه

دریافت محصولات از کارخانه این اطمینان را برای خریداران به وجود می آورد که در حال خرید محصولی مرغوب با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار هستند. بر روی ظروف رب های میوه ای، مواردی همچون تاریخ تولید و انقضا، شماره پروانه ساخت، نشان سیب سلامت، شماره سری ساخت و … درج می شود. این محصولات از مجوز بهداشت نیز برخوردارند.