خرید و فروش رب لیمو عمانی فله از کارخانه

خرید و فروش رب لیمو عمانی فله از کارخانه های تولید کننده معتبر در ایران امکان پذیر است. این کارخانه ها محصولات خود را از مواد اولیه درجه یک تهیه کرده و روند تولید را زیر نظر وزارت بهداشت انجام می دهند. رب های میوه ای از فراورده های بی نظیر میوه ای هستند که از پوره میوه های گوناگون به دست می آیند. رب میوه ای استفاده های زیادی در انواع غذاها و دسرجات به عنوان چاشنی و طعم دهنده دارد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]رب لیمو عمانی یکی از 15 طعم فوق العاده رب میوه ای است که طعم و عطر عالی آن باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.[/box]

خرید و فروش رب لیمو عمانی فله از کارخانه

رب لیمو عمانی فله

در حال حاضر رب های میوه ای به صورت فله ای از کارخانه قابل خریداری می باشند. هر طعم از رب میوه ای در پت هایی با وزن 13 کیلوگرم به صورت فله ای و کیلویی به فروش می رسد. رب لیمو عمانی که از جمله پرفروش ترین و خوش طعم ترین رب های میوه ای است از پختن و حرارت دادن لیمو عمانی تازه بدست می آید. رنگ این محصول سبز تیره و طعم آن ترش و شور می باشد.

خرید و فروش رب لیمو عمانی فله از کارخانه

انواع دیگری از رب های میوه ای هستند که در طعم ترش و یا ملس از میوه های مختلف به تولید می رسند.

  1. رب لیمو سبز – ترش
  2. رب انار غلیظ – ترش
  3. رب انار رقیق – ترش
  4. رب تمشک – ترش
  5. رب البالو – ترش
  6. رب آلو – ترش
  7. رب زغال اخته – ترش
  8. رب لیمو – ترش
  9. رب نارنج – ترش
  10. رب آلو زرد – ترش
  11. رب آلو قرمز – ترش
  12. رب زردآلو زرد – ترش
  13. رب زردآلو قرمز – ترش
  14. رب زرشک – ترش
  15. رب انجیر – ترش و ملس
  16. رب استوایی – ترش و ملس

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لازم است بدانید که بر روی هر کدام از ظروف رب میوه ای، نشان سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا و پروانه تولید نیز درج شده اند تا خریداران هنگام خرید از سلامت و بهداشت محصولات اطمینان کسب کنند.[/box]

خرید و فروش رب لیمو عمانی فله از کارخانه

خرید و فروش رب لیمو عمانی فله از کارخانه

خرید مستقیم از تولید کنندگان همیشه اولویت خریداران بخصوص عمده فروشان بوده است. چرا که علاوه بر کاهش هزینه های خرید، در زمان نیز صرفه جویی می گردد. کارخانه های زیادی تولید کننده محصولاتی همچون انواع رب میوه ای، لواشک و ترشک هستند که محصولات خود را از درب کارخانه به فروش می رسانند. در صورتی که قصد خرید محصولی با کیفیت، بهداشتی و سالم را دارید با ما در ارتباط باشید.