فروشنده انواع ترشک و لواشک به صورت عمده

فروشنده انواع ترشک و لواشک به صورت عمده

فروشنده انواع ترشک و لواشک به صورت عمده در کارخانه های متعدد در سراسر کشور وجود دارند. ترشک و لواشک دو خوراکی خوشمزه اند که به عنوان تنقلات مصرف زیادی در کشورمان دارند. این دو محصول که از فراورده های میوه ای می باشند معمولا از دو یا چند میوه به تهیه می رسند. یکی از دلایلی که خوراکی های ترش مزه طرفداران زیادی دارند، کالری کمتر آن ها نسبت به دیگر خوراکی هاست. از طرف دیگر، این محصولات مقدار زیادی از خواص میوه ای که از آن تهیه می شوند را در خود حفظ می کنند و می توانند فواید زیادی را برای بدن به همراه داشته باشند.

فروشنده انواع ترشک و لواشک به صورت عمده

انواع ترشک و لواشک عمده

ترشک و لواشک از جمله خوراکی هایی هستند که در گذشته به صورت خانگی تهیه می شدند. امروزه این محصولات به صورت کاملا بهداشتی و اصولی در کارخانه ها به صورت صنعتی و یا نیمه صنعتی تولید می شوند و در بسته بندی های گوناگون به فروش می رسند. انواع لواشک و ترشک را می توان به صورت کیلویی و یا به صورت بسته بندی شده در بازار یافت.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک و ترشک مرغوب دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رسند.[/box]

در تهیه ترشک از میوه خشک و شربت میوه استفاده می شود. این محصول به صورت بسته بندی های متنوع در انواع لیوانی، استندی و یا ظرفی به تهیه می رسد و یا به صورت کیلویی در ظروف 13 کیلوگرمی به عرضه می رسد. از طعم های متنوع انواع ترشک می توان طعم های آلبالو، آلو سانتریزه، زغال اخته، آلوچه جنگلی، آلو سیاه، آلو سیاه ویژه، زردآلو، انار، هلو، زرشک، آلو قرمز، آلو زرد، پرتقال، انجیر، مخلوط هفت میوه، مخلوط بیست میوه، مخلوط انار و آلوچه جنگلی، مخلوط انار، زرشک و آلوچه جنگلی و… را نام برد.

فروشنده انواع ترشک و لواشک به صورت عمده

لواشک نیز همانند ترشک به صورت فله ای و بسته بندی تولید می شود. لواشک های فله ای در ورقه های 2 کیلویی به صورت پالپ دار و یا بدون پالپ تولید می شوند و از تنوع طعم زیادی برخوردارند. از طعم های بی نظیر آن ها می توان موارد زیر را نام برد.

  1. لواشک کیوی
  2. لواشک آناناس
  3. لواشک زرشک
  4. لواشک لیمو عمانی
  5. لواشک سیب ترش
  6. لواشک زردآلو
  7. لواشک زغال اخته
  8. لواشک پرتقال
  9. لواشک آلوئه ورا
  10. لواشک شاه توت
  11. لواشک انبه
  12. لواشک انار
  13. لواشک هلو
  14. لواشک میوه های استوایی
  15. لواشک سیب و کیوی
  16. لواشک آلو ارگانیک

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]علاوه بر لواشک کیلویی، لواشک های بسته بندی نیز در انواع پذیرایی، ورقه ای کوچک و بزرگ، لوله ای، سیخی، کبابی و… به تولید می رسند که وزن آن ها بین 10 تا 100 گرم متفاوت است.[/box]

فروشنده انواع ترشک و لواشک به صورت عمده

فروشنده انواع ترشک و لواشک به صورت عمده

کارخانه داران و تولید کنندگان انواع ترشک و لواشک، محصولات خود را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه به فروش می رسانند. خرید هر کدام از این محصولات می تواند در حجم مورد نیاز و به صورت حضوری یا غیر حضوری از کارخانه انجام پذیرد.