فروش لواشک متری زغال اخته از کارخانه

فروش لواشک متری زغال اخته از کارخانه های شهرهای مختلف ایران صورت می گیرد. لواشک محصولی است که از یک یا چند میوه گوناگون به تهیه می رسد و پس از تولید در انواع مختلف بسته بندی به بازار عرضه می گردد. یکی از روش های نگهداری طولانی مدت از میوه ها و مواد طبیعی، خشک کردن آن هاست. لواشک نیز در همین شرایط به تولید می رسد. انواع لواشک میوه ای به صورت متری و بسته بندی در کارخانه به تولید می رسد و به صورت مستقیم و عمده به فروش می رسد.

فروش لواشک متری زغال اخته از کارخانه

لواشک متری زغال اخته

زغال اخته میوه ای تابستانه است که از خواص و ویژگی های بی نظیری برخوردار است. این میوه سرشار از مواد معدنی و ویتامین های فراوان است که برای بدن بسیار مفید است. تهیه لواشک از میوه های مختلف، دسترسی ما به آن میوه را در دیگر فصل های سال فراهم می کند و می توانیم از خواص آن ها بهره مند شویم. لواشک زغال اخته یکی از خوراکی های بسیار خوش طعم و لذیذ است که طرفداران زیادی نیز دارد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در صورتی که در تهیه لواشک از مواد اولیه سالم استفاده شود، در جای مناسب نگهداری شود و همچنین از بسته بندی مناسبی بر خوردار باشد می تواند درصد زیادی از خواص میوه را در خود حفظ کند.[/box]

فروش لواشک متری زغال اخته از کارخانه

از انواع لواشک می توان به عنوان جایگزینی برای تنقلات و خوراکی های ناسالم استفاده کرد و از طعم و خواص آن ها بهره مند شد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک متری یا ورقه ای، در وزن های دو کیلوگرمی از هر طعم به تولید می رسند و در کارتن های 20 کیلویی به فروش عمده می رسند.[/box]

فروش لواشک متری زغال اخته از کارخانه

فروش لواشک متری زغال اخته از کارخانه

فروش لواشک متری زغال اخته در کنار طعم های دیگر لواشک از جمله لواشک لیمو عمانی، آلوئه ورا، زردآلو، آلبالو، کیوی، انبه، آناناس، پرتقال، انار، زرشک، استوایی، سیب ترش و… از کارخانه به صورت مستقیم صورت می گیرد. محصولاتی که توسط تولیدکنندگان معتبر به تولید می رسند از مجوز بهداشت و سیب سلامت بهره مند بوده و این اطمینان خاطر را به مشتریان می دهند که محصولی مرغوب و سالم را خریداری می کنند.