عرضه لواشک کیلویی طاقه ای صادراتی

عرضه لواشک کیلویی طاقه ای صادراتی

عرضه لواشک کیلویی طاقه ای صادراتی از ایران که یکی از صادر کنندگان انواع خوراکی به کشورهای سراسر دنیا می باشد صورت می گیرد. لواشک طاقه ای یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه از خانواده تنقلات است که در طعم ها و مزه های مختلف می توان آن را در بازار یافت. این نوع لواشک به نام های دیگر متری، سفره ای و ورقه ای نیز در بازار شناخته می شود. عرضه و صادرات این محصول بی نظیر از درب کارخانه صورت می گیرد و خریداران قادرند خرید خود را با اطمینان کامل از درب کارخانه دریافت کنند.

عرضه لواشک کیلویی طاقه ای صادراتی

انواع لواشک کیلویی طاقه ای

لواشک طاقه ای خود در انواع مختلفی به صورت پالپ دار و بدون پالپ تولید می شود. از لواشک های طاقه ای در تهیه انواع لواشک های طرح دار همچون باکس گل لواشکی، کیک لواشکی، لواشک های طرح انار، سیب و … استفاده می شود. در تهیه این محصولات بهتر است از نوع لواشک طاقه ای بدون پالپ یا ساده استفاده کرد، چرا که به دلیل جنس مناسب به راحتی شکل می گیرد و نمی شکند.

عرضه لواشک کیلویی طاقه ای صادراتی

از انواع طعم های لواشک های طاقه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. لواشک طاقه ای انار
  2. لواشک طاقه ای زرشک
  3. لواشک طاقه ای کیوی
  4. لواشک طاقه ای کیوی ساده
  5. لواشک طاقه ای سیب ترش
  6. لواشک طاقه ای آلوئه ورا
  7. لواشک طاقه ای پرتقال
  8. لواشک طاقه ای پرتقال ساده
  9. لواشک طاقه ای زردآلو
  10. لواشک طاقه ای زردآلو ساده
  11. لواشک طاقه ای شاهتوت
  12. لواشک طاقه ای آناناس
  13. لواشک طاقه ای میوه های استوایی
  14. لواشک طاقه ای لیمو عمانی
  15. لواشک طاقه ای آلبالو
  16. لواشک طاقه ای آلبالو ساده
  17. لواشک طاقه ای آلو ارگانیک
  18. لواشک طاقه ای انبه و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک های طاقه ای ساده و پالپ دار که در لیست فوق آمده است، به صورت ورقه های 2 کیلویی به تولید می رسند و فروش عمده آن ها در کارتن های 20 کیلویی صورت می گیرد.[/box]

عرضه لواشک کیلویی طاقه ای صادراتی

عرضه لواشک کیلویی طاقه ای صادراتی

در کنار انواع محصولات دیگری که هر ساله به کشورهای مختلف صادر می شوند، انواع رب های میوه ای، لواشک ها و ترشک های گوناگون نیز به سراسر دنیا عرضه می گردند. این محصولات با کیفیت و معتبر دارای نشان سیب سلامت، پروانه تولید و مجوز بهداشت بوده و از نظر سلامت کاملا مطمئن می باشند.