صادرات لواشک فله ای و بسته بندی به ترکیه

صادرات لواشک فله ای و بسته بندی به ترکیه که یکی از همسایه های غربی کشورمان است در حجم های بالا صورت می گیرد. لواشک خوراکی بسیار دلچسب و خوشمزه ای است که طرفداران زیادی دارد و در طعم ها و مزه های متنوعی به تولید می رسد تا نیاز مصرف کنندگان با ذائقه های گوناگون را فراهم آورد. این محصول بی نظیر به دو صورت فله ای و بسته بندی در کارخانه به تولید می رسند و سپس مطابق با نیاز خریداران به بازار عرضه می شوند.

صادرات لواشک فله ای و بسته بندی به ترکیه

انواع لواشک فله ای و بسته بندی

به طور کلی انواع لواشک از پوره میوه و یا پوره خرما تولید می شوند. پس از هسته گیری و پوسته گیری میوه، آن ها را حرارت داده و پس از خشک شدن پوره آنها لواشک درست می شود. تهیه لواشک در گذشته به صورت خانگی صورت می گرفت و پس از آن تولید این محصولات در کارخانه رواج یافت. تولید انواع لواشک و محصولات مشابه آن در کارخانه ها از نظر بهداشتی و سلامت بسیار مطمئن تر می باشند. چرا که تهیه آن ها در دستگاه های مخصوص این کار انجام گرفته و زیر نظر متخصصان صورت می گیرد.

صادرات لواشک فله ای و بسته بندی به ترکیه

لواشک پس از تولید در کارخانه، یا به صورت فله ای در ورقه های 2 کیلویی به بازار عرضه می شود و یا در بسته بندی های گوناگون کوچک و بزرگ به فروش می رسد. لواشک های فله ای خود در دو نوع ساده و پالپ دار تولید می شوند و از تنوع طعم بالایی برخوردارند که در لیست زیر برای شما فراهم آوردیم.

  1. لواشک کیوی
  2. لواشک آلو
  3. لواشک لیموعمانی
  4. لواشک شاه توت
  5. لواشک هلو
  6. لواشک آناناس
  7. لواشک زغال اخته
  8. لواشک انبه
  9. لواشک سیب ترش
  10. لواشک پرتقال
  11. لواشک زردآلو
  12. لواشک آلوئه ورا
  13. لواشک میوه های استوایی
  14. لواشک انار
  15. لواشک زرشک
  16. لواشک آلبالو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های فله ای ساده و پالپ دار به صورت کیلویی و یا ورقه ای در کارتن های 20 کیلویی شامل 10 ورقه لواشک به فروش می رسند.[/box]

صادرات لواشک فله ای و بسته بندی به ترکیه

در کنار این محصولات بی نظیر، لواشک به صورت بسته بندی شده نیز به تولید می رسند. انواع این محصولات را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  • لواشک پذیرایی دوسرپرس
  • لواشک پذیرایی دو سرپیچ
  • لواشک لوله ای یک قلو و دو قلو
  • لواشک ورقه ای کوچک و بزرگ
  • لواشک کیمی
  • لواشک کبابی
  • لواشک سیخی و…

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن لواشک های بسته بندی از 10 تا 50 گرم متغیر است و این اندازه بستگی به نوع لواشک و بسته بندی آن ها دارد. این محصولات از کارخانه به صورت عمده به فروش می رسند.[/box]

صادرات لواشک فله ای و بسته بندی به ترکیه

صادرات لواشک فله ای و بسته بندی به ترکیه

انواع محصولات معرفی شده در این مطلب به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند. این محصولات دارای مجوزهای بهداشت و نشان سیب سلامت بوده و از نظر سلامت قابل اطمینان می باشند. به عنوان خریدار، صادر کننده و یا عمده فروش اگر قصد خرید محصولات را از درب کارخانه به صورت عمده دارید می توانید به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری با ما ارتباط برقرار کرده و سفارشات خود را با کارشناسان ما به ثبت برسانید.