صادرات لواشک کیلویی و بسته بندی به آلمان

صادرات لواشک کیلویی و بسته بندی به آلمان

صادرات لواشک کیلویی و بسته بندی به آلمان که یکی از کشورهای مهم برای صادرات انواع محصولات به شمار می رود از ایران امکان پذیر است. صادرات محصولات خوراکی ویژه و پر طرفدار همچون انواع لواشک، ترشک و رب های میوه ای به آلمان که قلب اروپا به شمار می رود بسیار به نفع تاجران و صادرکنندگان این محصولات می باشد. ایران به عنوان یکی از کشورهای بزرگ تولید کننده انواع لواشک های کیلویی و بسته بندی است که محصولات خود را به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای سراسر دنیا ارسال می کند.

صادرات لواشک کیلویی و بسته بندی به آلمان

آشنایی با انواع لواشک کیلویی و بسته بندی

لواشک از جمله تنقلات بسیار لذیذ و خوشمزه ایست که پس از تولید در کارخانه به صورت کیلویی و یا بسته بندی شده در طرح های مختلف به تولید می رسد. لواشک های بسته بندی در طرح های مختلف و اندازه های گوناگون تولید می شوند که انواع آن را می توان در ادامه اشاره کرد.

  1. لواشک ورقه ای کوچک
  2. لواشک ورقه ای بزرگ
  3. لواشک ورقه ای متوسط
  4. لواشک لوله ای یک قلو و چند قلو
  5. لواشک پذیرایی دو سر پرس
  6. لواشک پذیرایی دو سر پیچ
  7. لواشک سیخی

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن انواع لواشک بسته بندی تا 50 گرم متغیر است.[/box]

صادرات لواشک کیلویی و بسته بندی به آلمان

از طرف دیگر لواشک هایی نیز به تولید می رسند که به نام های لواشک کیلویی، فله ای، ورقه ای یا سفره ای نیز شناخته می شوند به تولید می رسند. این محصولات به دو صورت پالپ دار یا بدون پالپ تولید می شوند و از تنوع طعم بالایی برخوردارند. لواشک های کیلویی در وزن تقریبی 2 کیلوگرم به تولید می رسند. طعم های مختلف این خوراکی خوشمزه را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

  1. لواشک لیمو عمانی کیلویی
  2. لواشک شاهتوت کیلویی
  3. لواشک انبه کیلویی
  4. لواشک زردآلو کیلویی
  5. لواشک آلبالو کیلویی
  6. لواشک کیوی کیلویی
  7. لواشک آناناس کیلویی
  8. لواشک هلو کیلویی
  9. لواشک آلوئه ورا کیلویی
  10. لواشک سیب ترش کیلویی
  11. لواشک میوه های استوایی کیلویی
  12. لواشک آلو کیلویی
  13. لواشک زغال اخته کیلویی و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش عمده این محصولات از کارخانه در کارتن های 20 کیلوگرمی حاوی 10 عدد لواشک کیلویی به فروش می رسند.[/box]

صادرات لواشک کیلویی و بسته بندی به آلمان

صادرات لواشک کیلویی و بسته بندی به آلمان

یکی از ویژگی های انواع لواشک کیلویی و بسته بندی که در کارخانه های معتبر ایران به تولید می رسند دارا بودن مجوز بهداشت، نشان پروانه تولید و سیب سلامت است که این اطمینان را به ما می دهند که محصولات مورد نظر از لحاظ سلامت و بهداشت مطمئن هستند. جهت خرید و ثبت سفارشات خود از کارخانه به صورت مستقیم، می توانید با ما  در تماس باشید.