صادرات انواع ترشک بسته بندی به افغانستان

صادرات انواع ترشک بسته بندی به افغانستان

صادرات انواع ترشک بسته بندی به افغانستان که یکی از کشورهای بزرگ همسایه ایران است امکان پذیر می باشد. این محصولات خوش طعم و دلچسب که در کارخانه های مختلف موجود در ایران به تولید می رسند، علاوه بر پخش در فروشگاه های داخل کشور، به دیگر کشورها نیز صادر می شوند. ترشک که از خشکبار میوه های گوناگون تولید می گردد یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه و ترشی است که به عنوان تنقلات و یا چاشنی غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. ترشک پس از تولید در کارخانه، یا به صورت کیلویی و یا به صورت بسته بندی شده در اندازه ها و ظروف مختلف به بازار عرضه می شود. در ادامه این مطلب با ویژگی های بیشتر این محصولات آشنا خواهید شد.

صادرات انواع ترشک بسته بندی به افغانستان

ویژگی های انواع ترشک بسته بندی

همانطور که می دانید ترشک یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه ای است که در مزه های ترش و ملس و در طعم های بسیار گوناگون به تولید می رسد. تنوع طعم ترشک های کیلویی نسبت به انواع بسته بندی بیشتر است. از طرح های مختلف ترشک های بسته بندی به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  1. ترشک لیوانی در طعم آلوچه جنگلی
  2. ترشک ظرفی یا کریستالی در طعم های زغال اخته، آلوچه جنگلی، آلبالو، آلو سانتریزه و برگه زردآلو
  3. ترشک استندی یا وکیوم در طعم های زغال اخته، آلوچه جنگلی، آلبالو، آلو سانتریزه و برگه زردآلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن ترشک های بسته بندی تا 100 گرم متفاوت می باشد.[/box]

علاوه بر ترشک های بسته بندی، ترشک های کیلویی نیز در طعم های مختلفی همچون زغال اخته، انجیر، آلبالو، آلوچه جنگلی، پرتقال، میوه های استوایی، انار، زرشک، گیلاس، آلو زرد، آلو قرمز، زردآلو قرمز، زردآلو زرد و… در پت های 13 کیلویی به فروش می رسند.

صادرات انواع ترشک بسته بندی به افغانستان

صادرات انواع ترشک بسته بندی به افغانستان

انواع ترشک بسته بندی شده که در مطلب فوق با آن ها آشنا شدید از کارخانه به صورت مستقیم قابل خریداری می باشند. لازم به ذکر است که فروش از درب کارخانه در حجم های بالا صورت می گیرد و به صورت جزئی امکان پذیر نمی باشد. این محصولات همگی دارای مجوز بهداشت و نشان سیب سلامت بوده و بسیار مطمئن می باشند.