صادرات انواع لواشک بسته بندی به آلمان

صادرات انواع لواشک بسته بندی به آلمان که یکی از قطب های اصلی صادرات در اروپا است، از کارخانه های ایران صورت می پذیرد. محصولاتی همچون لواشک، ترشک و رب میوه ای که جزو خوراکی های ترش و بسیار خوشمزه محسوب می شوند، در کارخانه های معتبر و زیر نظر وزارت بهداشت به تولید می رسند و سپس به دیگر کشورهای سراسر دنیا صادر می شوند. لواشک یکی از خوراکی هایی است که از پوره میوه های گوناگون تولید می شود و پس از آنکه در کارخانه به تولید رسید به صورت کیلویی و یا بسته بندی شده به بازار عرضه می گردد.

صادرات انواع لواشک بسته بندی به آلمان

لواشک بسته بندی صادراتی

لواشک های بسته بندی از پرفروش ترین انواع لواشک ها هستند که هر ساله به مقدار قابل توجهی به کشورهای دیگر صادر می گردند. ایران یکی از کشورهای بسیار حاصلخیز است که در آن میوه های زیادی با طعم های مختلف و بی نظیر به کشت می رسند. در راستای آن محصولات و فراورده های میوه ای نیز تنوع زیادی خواهند داشت. این موضوع باعث شده تا این محصولات مورد توجه بسیاری از تاجران و خریداران در کشورهای دیگر قرار گرفته و سالانه با فروش زیادی همراه باشند.

صادرات انواع لواشک بسته بندی به آلمان

نوع و طرح لواشک های بسته بندی با توجه به تولید کنندگان آن ها می تواند متفاوت باشد. به طور کلی انواع رایج تر و پر طرفدار تر لواشک های بسته بندی را در لیست زیر می توانید مشاهده نمایید.

  • لواشک ورقه ای در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ
  • لواشک لوله ای چند قلو و یک قلو
  • لواشک سیخی
  • لواشک لیسکی
  • لواشک پذیرایی دوسرپرس
  • لواشک پذیرایی دوسرپیچ
  • لواشک کبابی و…

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های بسته بندی در بسته های محکم و کاملا بهداشتی به فروش می رسند. بر روی هر بسته بندی این محصولات، نشان سیب سلامت، پروانه تولید و تاریخ تولید و انقضا آن ها درج می گردد.[/box]

صادرات انواع لواشک بسته بندی به آلمان

صادرات انواع لواشک بسته بندی به آلمان

انواع لواشک بسته بندی در کنار محصولات دلچسب دیگری همچون لواشک های فله ای، ترشک های بسته بندی و فله ای، انواع رب میوه ای تازه و خوشمزه و… از ایران به دیگر کشورها قابل صادرات می باشد. خرید این محصولات از تولید کننده و کارخانه به صورت مستقیم و عمده صورت می گیرد. شما خریداران عزیزی که قصد خرید این محصولات را از هر کدام از شهرهای ایران دارید می توانید آن ها را بدون واسطه و مستقیما از درب کارخانه دریافت نمایید.