فروش لواشک متری انبه از کارخانه

فروش لواشک متری انبه از کارخانه

فروش لواشک متری انبه از کارخانه به صورت عمده انجام می پذیرد. لواشک انبه که یکی از طعم های جدید و بسیار خوش طعم از انواع لواشک است به صورت متری و یا ورقه ای به تولید می رسد. انواع لواشک متری که با رعایت کامل اصول بهداشتی در کارخانه و توسط دستگاه های مخصوص به تولید می رسند به صورت مستقیم از کارخانه قابل خریداری می باشند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از ویژگی های خرید مستقیم از تولید کننده، کاهش هزینه های خرید و اطمینان از بهداشت و کیفیت محصولات خریداری شده می باشد.[/box]

فروش لواشک متری انبه از کارخانه

لواشک متری انبه و خواص آن

لواشک خوراکی ترش و خوشمزه ای است که از پوره میوه های گوناگون به تولید می رسد. در حال حاضر حدود 16 طعم بی نظیر از لواشک به بازار عرضه می شود و هر روزه طعم های جدیدی از میوه های مختلف و یا ترکیب چندین میوه به تولید می رسند. لواشک انبه با توجه به میوه آن از مزه ای ترش و ملس برخوردار است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]از آنجایی که لواشک از پوره میوه به تهیه می رسد، خواص آن میوه را نیز تا حدودی در خود حفظ می کند. [/box]

به عنوان مثال لواشک انبه دارای خصوصیات این میوه است که به چند مورد آن در ادامه اشاره شده است.

  1. پایین آوردن سطح کلسترول
  2. مبارزه با دیابت
  3. بهبود عمل گوارش در بدن
  4. جلوگیری از اسیدی شدن معده
  5. افزایش قدرت حافظه
  6. جذب آهن مورد نیاز بدن و درمان کم خونی
  7. افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن

لواشک انبه با این خواص بی نظیر خود در کنار طعم های دیگری از انواع لواشک متری به تولید می رسد. این طعم ها شامل زغال اخته، سیب ترش، لیمو عمانی، آلبالو، کیوی، آلو، پرتقال، انار، زرشک، آناناس، هلو، زردآلو و… می باشند که در ورقه های 2 کیلویی به تولید می رسند.

فروش لواشک متری انبه از کارخانه

فروش لواشک متری انبه از کارخانه

لواشک متری انبه از کارخانه در کارتن های 20 کیلویی حاوی 10 ورقه لواشک میوه ای از یک طعم، به صورت عمده به فروش می رسند. جهت خرید و ثبت سفارشات خود از کارخانه می توانید به صورت حضوری، آنلاین و یا تلفنی با کارخانه در ارتباط بوده و این محصولات را سفارش دهید.