فروش ترشک گیلاس کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک گیلاس کیلویی به صورت عمده و مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. ترشک محصولی است که معمولا از خشکبار میوه تهیه می شود و آبدار است. ترشک ها در طعم های ترش یا ملس به تولید می رسند و جزو خوراکی های بسیار خوشمزه به شمار می آیند. درصد زیادی از افراد اعم از نوجوانان و بانوان در سنین مختلف از طرفداران این محصول فوق العاده هستند و از آن به عنوان تنقلات و یا چاشنی غذایی استفاده می کنند. انواع ترشک در بازار با فروش بالایی همراه اند و قابل خریداری به صورت عمده از تولید کننده اصلی می باشند.

فروش ترشک گیلاس کیلویی به صورت عمده

ترشک گیلاس و ویژگی های آن

گیلاس میوه ای ترش و ملس است که از آن فراورده هایی همچون لواشک گیلاس، ترشک گیلاس و… بدست می آید. این میوه خوش طعم از فواید فراوانی همچون کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، پیشگیری از پیری زود رس، کمک به بهبود حافظه، کاهش قند خون بیماران دیابتی، جلوگیری از پوسیدگی دندان و … برخوردار است. از آنجایی که دسترسی به برخی از میوه ها در تمامی فصول سال امکان پذیر نیست، از آن ها به صورت خشک شده و یا همانند لواشک و ترشک نگهداری می شود تا هر زمانی بتوان از طعم لذیذ و خواص آن ها بهره مند شد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک گیلاس از خشکبار میوه گیلاس و شربت میوه به تولید می رسد. به طوری که 70 درصد این محصول را میوه گیلاس و 30 درصد آن را شربت میوه تشکیل می دهد.[/box]

فروش ترشک گیلاس کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک گیلاس کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک گیلاس کیلویی و انواع دیگر طعم های این محصول از جمله آلبالو، زغال اخته، آلو سیاه، آلو سیاه ویژه، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، آلو زرد، آلو قرمز، انجیر، انار، آلوچه جنگلی، زرشک، هلو، مخلوط بیست میوه، مخلوط هفت میوه، مخلوط انار و آلوچه جنگلی، مخلوط انار،آلوچه و زرشک و… به صورت عمده صورت می گیرد.