فروش لواشک متری آلبالو از کارخانه

فروش لواشک متری آلبالو از کارخانه

فروش لواشک متری آلبالو از کارخانه های معتبر تولید کننده انواع لواشک های میوه ای امکان پذیر می باشد. لواشک آلبالو یکی از قدیمی ترین و جزو اولین انواع لواشک است که از سال ها پیش به صورت خانگی به تولید می رسد. در تهیه انواع لواشک از پوره میوه های مختلف استفاده می شود و با خشک کردن پوره در دما و فضای مناسب و بهداشتی، لواشک به تولید می رسد. لواشک های متری یکی از چندین نوع انواع لواشک هستند که جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین ها می باشد. به طور کلی لواشک در کارخانه به صورت متری و یا در بسته بندی با سایزها و شکل های متفاوت به تولید می رسد.

فروش لواشک متری آلبالو از کارخانه

لواشک متری آلبالو و خواص آن

آلبالو یکی از میوه های ترش و خوشمزه ای است که از آن در تهیه محصولات زیادی همچون ترشک، لواشک، رب میوه ، شربت میوه و… استفاده می شود و به دلیل طعم فوق العاده و خواص فراوانی که دارد، جزو میوه های پرطرفدار به شمار می آید. لواشک آلبالو نیز همچون میوه آن از خواص آلبالو تا حد زیادی بهره منده است.

  1. آلبالو یکی از میوه هایی است که سرشار از فواید دارویی بوده و استفاده آن برای بدن بسیار مفید می باشد.
  2. این میوه، تسکین دهنده درد است و مصرف آن از دردهای مختلف بدن جلوگیری می کند.
  3. آلبالو سرشار از ویتامین آ است که برای سلامت چشم و تقویت آن بسیار مفید است.
  4. آنتی اکسیدان های فراوان موجود در آلبالو باعث سم زدایی کبد شده و همچنین باعث بهبود کبد چرب می شوند.
  5. کاهش چربی خون بالا نیز از جمله فواید این میوه شگفت انگیز می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک های متری که در ورقه های 2 کیلویی به تولید می رسد در طعم های متنوع دیگری همچون کیوی، استوایی، آلو، زغال اخته، سیب ترش، انبه، آناناس، شاه توت، پرتقال، لیمو عمانی، آلوئه ورا، زردآلو و… نیز به تولید می رسند.[/box]

فروش لواشک متری آلبالو از کارخانه

فروش لواشک متری آلبالو از کارخانه

فروش مستقیم انواع لواشک متری در طعم های مختلف از کارخانه توسط تولیدکننده صورت می گیرد. فروش از کارخانه به صورت عمده و تناژ صورت می گیرد. این محصولات تماما دارای مجوز بهداشت، پروانه تولید و نشان سیب سلامت می باشند و از نظر کیفیت و مرغوبیت درجه یک اند.