فروشنده انواع ترشک و رب میوه صادراتی

فروشنده انواع ترشک و رب میوه صادراتی

فروشنده انواع ترشک و رب میوه صادراتی، محصولات خود را از شهرهای مختلف ایران به کشورهای سراسر دنیا صادر می کنند. ایران از جمله کشورهایی است که محصولات خوراکی و غیر خوراکی فراوانی را هر ساله به کشورهای متعدد صادر می کند. ترشک و رب میوه از خوراکی های بسیار پرطرفدار و خوشمزه ای هستند که طرفداران زیادی در سنین مختلف را به خود اختصاص داده اند. این دو محصول بی نظیر که غالبا در طعم های ترش یا ملس به تولید می رسند را می توان هم به عنوان طعم دهنده در غذاها استفاده کرد و هم می توان آن ها را به عنوان تنقلات و یا همراه با دسرهای مختلف سرو نمود.

فروشنده انواع ترشک و رب میوه صادراتی

انواع ترشک و رب میوه

ترشک و رب میوه ای هر دو محصولاتی از فرآورده های میوه ای هستند که استفاده زیادی در آشپزی دارند. هر دو محصول از تنوع طعم زیادی برخوردارند که با جزئیات بیشتر این دو خوراکی در ادامه آشنا خواهیم شد.

در تهیه ترشک از انواع خشکبار میوه های مختلف استفاده می شود. گاها با مخلوط کردن چندین میوه، ترشک با طعم های جدید و فوق العاده ای به تولید می رسد. در لیست زیر انواع طعم های ترشک را برای شما فراهم کرده ایم.

  1. ترشک گیلاس
  2. ترشک آلبالو
  3. ترشک پرتقال
  4. ترشک انجیر
  5. ترشک آلو زرد
  6. ترشک زردآلو زرد
  7. ترشک آلو قرمز
  8. ترشک زردآلو قرمز
  9. ترشک زرشک
  10. ترشک آلوچه جنگلی
  11. ترشک انار
  12. ترشک آلو سیاه
  13. ترشک آلو سیاه ویژه
  14. ترشک مخلوط انار و آلوچه جنگلی
  15. ترشک مخلوط زرشک، انار و آلوچه جنگلی
  16. ترشک مخلوط هفت میوه
  17. ترشک مخلوط بیست میوه

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک صادراتی در طعم های فوق که به صورت فله ای از کارخانه به فروش می رسد در ظروف یا پت های 13 کیلویی به بازار عرضه می گردد.[/box]

فروشنده انواع ترشک و رب میوه صادراتی

در کنار این محصول، رب های میوه ای نیز در طعم های بسیار متنوع تولید می شوند که کاربرد زیادی در طبخ غذاها دارند. از جمله طعم های این محصول می توان به رب کیوی، رب تمشک، رب انجیر، رب آلو، رب آلبالو، رب گوجه سبز، رب لیمو عمانی، رب زردآلو زرد، رب زردآلو قرمز، رب انار، رب نارنج، رب زرشک، رب میوه های استوایی، رب آلو زرد، رب آلو قرمز، رب آلوچه قجری، رب لیمو سبز و… اشاره کرد.

فروشنده انواع ترشک و رب میوه صادراتی

فروشنده انواع ترشک و رب میوه صادراتی

انواع رب های میوه و ترشک توسط فروشنده های در حال فعالیت در ایران به تولید و عرضه می رسند. این محصولات که در کارخانه های معتبر در ایران تهیه می شوند، دارای مجوز بهداشت، پروانه تولید و نشان سیب سلامت بوده و از نظر کیفیت و مرغوبیت جزو محصولات درجه یک به شمار می آیند.