صادرات رب میوه و ترشک به کشورهای دیگر

صادرات رب میوه و ترشک به کشورهای دیگر

صادرات رب میوه و ترشک به کشورهای دیگر از جمله افغانستان، ترکیه، آلمان، روسیه، اوکراین، عراق و… از ایران امکان پذیر است. در ایران تولید کنندگان بنام و معتبر زیادی وجود دارند که این محصولات را در شرایطی کاملا بهداشتی و مطمئن به تولید می رسانند. رب میوه و ترشک دو فراورده میوه ای لذیذ هستند که معمولا در یک کارخانه به تولید می رسند. این دو محصول را می توان به صورت بسته بندی شده و یا فله ای از کارخانه خریداری کرد. هر ساله انواع رب میوه و ترشک زیادی از ایران به دیگر کشورها صادر می شوند و به دلیل طعم فوق العاده شان توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. در ادامه این مطلب با این دو محصول آشنا خواهیم شد.

صادرات رب میوه و ترشک به کشورهای دیگر

انواع رب میوه و ترشک صادراتی

رب میوه، یکی از چاشنی های لذیذ غذایی به شمار می آید که از میوه های مختلفی تولید می شود و تنوع طعم زیادی دارد. برای تهیه رب میوه ای درجه یک، از میوه های سالم و تمیز استفاده می شود تا محصولی مرغوب به تولید برسد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]رب های میوه ای در طعم های ترش و ملس تولید می شوند و طعم آن ها کاملا بستگی به میوه ای که از آن تهیه می شود دارد.[/box]

از جمله طعم های فوق العاده رب های میوه ای، رب انجیر، رب زغال اخته، رب نارنج، رب آلو، رب کیوی، رب انار رقیق و غلیظ، رب لیمو عمانی، رب گوجه سبز، رب زردآلو زرد و قرمز، رب آلو زرد و قرمز، رب استوایی، رب آلو زرد و آلو قرمز، رب آلوچه قجری و… می باشند.

صادرات رب میوه و ترشک به کشورهای دیگر

ترشک یکی از خوراکی های ترش و آبداری است که درون آن میوه های گوشتی و لذیذ وجود دارد. هر ترشک از 70 درصد میوه و 30 درصد شربت میوه تشکیل می شود. ترشک نیز همانند رب میوه ای در طعم های گوناگونی همچون گیلاس، پرتقال، آلوچه جنگلی، انجیر، آلو سیاه، آلو سبز، آلو زرد، آلو قرمز، زردآلو قرمز، زردآلو زرد، زغال اخته، انار، آلبالو، زرشک و … به تولید می رسد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این دو محصول مرغوب و لذیذ، که قابل صادرات به کشورهای دیگر هستند، را می توان به صورت عمده در پت های 13 کیلویی از کارخانه تهیه کرد.[/box]

صادرات رب میوه و ترشک به کشورهای دیگر

صادرات رب میوه و ترشک به کشورهای دیگر

انواع رب میوه و ترشک، با مجوز بهداشت و سیب سلامت به تولید می رسند و در بازار های داخل ایران و یا خارج از کشور عرضه می شوند. خرید این محصولات از درب کارخانه از نظر سلامت محصول و ارزان تر تمام شدن قیمت آن بسیار به صرفه است.