عرضه لواشک سفره ای به صورت عمده از کارخانه

عرضه لواشک سفره ای به صورت عمده از کارخانه

عرضه لواشک سفره ای به صورت عمده از کارخانه تولید کننده امکان پذیر است. امروزه بسیاری از فروشندگان به خرید عمده و مستقیم از خود تولیدکنندگان روی آورده اند و محصولات خود را بدون واسطه از آن ها خرید می کنند. چرا که خرید از کارخانه علاوه بر کاهش هزینه های خرید، باعث می شود تا در هزینه های حمل و نقل محصولات و خرید های مداوم نیز صرفه جویی گردد. لواشک سفره ای یکی از انواع لواشک است که در ابعاد بزرگ و حجمی حدود 2 کیلوگرم به صورت کیلویی به فروش می رسد. عرضه این محصول از کارخانه به صورت عمده انجام می شود.

عرضه لواشک سفره ای به صورت عمده از کارخانه

لواشک سفره ای عمده در طعم های متنوع

لواشک سفره ای از آن دسته خوراکی هایی است که در هر رنج سنی طرفداران خاص خود را دارد. این محصول خوشمزه در طعم های ترش، شیرین و ملس از میوه های مختلفی همچون زغال اخته، لیموعمانی، کیوی و… تولید می شود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در گذشته یکی از مهمترین دلایل تهیه لواشک، استفاده از آن میوه در دیگر فصل ها بوده است اما امروزه این خوراکی خوشمزه و بی نظیر به یکی ازتنقلات بسیار پرطرفدار تبدیل شده است که در هرزمان و در هر طعمی در دسترس است.[/box]

لواشک سفره ای در دو نوع ساده و پالپ دار تولید می شود. لواشک های ساده به طور معمول در چهار طعم کیوی، آلبالو، زردآلو و پرتقال تولید می شوند. . لواشک های سفره ای پالپ دار شامل طعم های زیر می باشند.

  1. لواشک سفره ای زغال اخته
  2. لواشک سفره ای کیوی
  3. لواشک سفره ای آناناس
  4. لواشک سفره ای آلو
  5. لواشک سفره ای آلبالو
  6. لواشک سفره ای انار
  7. لواشک سفره ای شاهتوت
  8. لواشک سفره ای انبه
  9. لواشک سفره ای لیموعمانی
  10. لواشک سفره ای زرشک
  11. لواشک سفره ای پرتقال
  12. لواشک سفره ای زردآلو
  13. لواشک سفره ای استوایی
  14. لواشک سفره ای سیب ترش
  15. لواشک سفره ای سیب و کیوی
  16. لواشک سفره ای آلوئه ورا

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش عمده انواع لواشک سفره ای در کارتن های 20 کیلویی صورت می گیرد.[/box]

عرضه لواشک سفره ای به صورت عمده از کارخانه

عرضه لواشک سفره ای به صورت عمده از کارخانه

کارخانه های معتبرسراسر ایران محصولات خود را اعم از انواع لواشک سفره ای، لواشک بسته بندی، ترشک و رب میوه ای را به صورت عمده و مستقیم به فروش می رسانند. تمامی محصولات دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و پروانه تولید هستند. این محصولات به صورت حضوری و یا آنلاین از سراسر ایران قابل خریداری می باشند.