صادرات لواشک طاقه ای ساده به ترکیه

صادرات لواشک طاقه ای ساده به ترکیه

صادرات لواشک طاقه ای ساده به ترکیه که از کشورهای همسایه ایران است از کارخانه های ایران انجام می پذیرد. ترکیه یکی از کشورهایی است که هر ساله مقدار زیادی کالا با ایران تبادل می کند و یکی از مقاصد صادراتی مهم برای ایران به شمار می آید. یکی از محصولات بسیار پر طرفدار و پر فروشی که در ایران به تولید می رسد، انواع لواشک های طاقه ای هستند که از طعم های مختلفی برخوردارند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]لواشک های طاقه ای به نام های متری و ورقه ای نیز شناخته می شوند که فروش آنها به صورت فله ای انجام می گیرد. صادرات این محصول نیز در حجم های بسیار بالا انجام می شود.[/box]

صادرات لواشک طاقه ای ساده به ترکیه

لواشک طاقه ای ساده و انواع دیگر لواشک طاقه ای

لواشک یکی از خوراکی هایی است که از زمان های دور توسط اجدادمان به تولید می رسیده است. یکی از دلایل تولید لواشک، نگهداری از میوه های مختلف در مدت طولانی تر و استفاده از آن ها در فصل های مختلف سال است. لواشک ها به صورت طاقه ای و یا بسته بندی شده به تولید می رسند. لواشک های طاقه ای که از نظر ظاهری پهن و بزرگ هستند معمولا دارای وزن تقریبی 2 کیلوگرم تولید می شوند. این لواشک ها هم به صورت پالپ دار و هم به صورت ساده به بازار عرضه می شوند.

صادرات لواشک طاقه ای ساده به ترکیه

انواع لواشک های طاقه ای ساده

لواشک های ساده معمولا در چهار طعم و رنگ اصلی پرتقال به رنگ نارنجی، آلبالو به رنگ قرمز، زردآلو به رنگ زرد و کیوی به رنگ سبز تولید می شوند. از لواشک های ساده هم می توان مستقیما به عنوان تنقلات استفاده کرد و هم می توان از آنها در تهیه انواع لواشک های طرح دار استفاده نمود.

صادرات لواشک طاقه ای ساده به ترکیه

صادرات لواشک طاقه ای ساده به ترکیه

لواشک طاقه ای یکی از انواع پرطرفدار لواشک است که هر ساله به کشور ترکیه ارسال می گردد. محصولات صادراتی، به خصوص انواع خوراکی باید تمامی مجوزهای بهداشتی را داشته باشند تا قابل صادرات باشند. از این رو خریدار می تواند مطمئن باشد که این محصول علاوه بر مجوز بهداشت، دارای پروانه تولید، سیب سلامت و سری ساخت می باشد و مرغوبیت و سلامت آن در تولید حرف اول را می زند.