صادرات لواشک طاقه ای بدون پالپ به آلمان

صادرات لواشک طاقه ای بدون پالپ به آلمان

صادرات لواشک طاقه ای بدون پالپ به آلمان از بهترین کارخانه های تولید کننده در ایران امکان پذیر است. لواشک طاقه ای یکی از چندین نوع لواشک است که در ورقه های پهن و بزرگ تولید می شود. اصلی ترین ماده ای که در تهیه لواشک استفاده می شود، پوره میوه بدون هسته است. همانطور که میوه های مختلف در طعم های ملس، ترش و شیرین وجود دارند، لواشک ها نیز با توجه به میوه ای که از آن به تهیه می رسند دارای طعم های متفاوتی هستند. هنگام تولید لواشک می توان از پوره پالپ دار و بدون پالپ انواع میوه استفاده کرد. لواشک های طاقه ای درجه یک جزو محصولات صادراتی پر فروش می باشند.

صادرات لواشک طاقه ای بدون پالپ به آلمان

لواشک طاقه ای بدون پالپ و پالپ دار

انواع لواشک طاقه ای بدون پالپ، دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت در کارخانه های معتبر به تولید می رسند. این محصول خوشمزه و دلچسب در طعم های کیوی، پرتقال، آلبالو و زردآلو تولید می شود که بسیار پرفروش هستند. تولید کنندگانی که انواع لواشک های طرح دار همچون طرح کیک، طرح شیرینی و… هستند، از لواشک های بدون پالپ در تهیه محصولات خود استفاده می کنند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]دلیل استفاده از لواشک های ساده و بدون پالپ، صاف بودن سطح لواشک و جنس آن است که نه زیاد خمیری و نه زیاد خشک بوده و به راحتی شکل می پذیرد.[/box]

صادرات لواشک طاقه ای بدون پالپ به آلمان

در مقابل، لواشک های پالپ دار نیز تولید می شوند که شامل طعم های پرتقال، آلو، انبه، آناناس، کیوی، شاهتوت، زغال اخته، لیمو عمانی، سیب ترش، آلوئه ورا، آلبالو، زردآلو، زرشک، انار، استوایی، مخلوط کیوی و سیب و… می باشند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]وزن هر کدام از لواشک های طاقه ای تقریبا 2 کیلوگرم بوده و ابعاد آن ها تقریبا در عرض 50 سانتی متر و طول 120 سانتی متر می باشد.[/box]

صادرات لواشک طاقه ای بدون پالپ به آلمان

صادرات لواشک طاقه ای بدون پالپ به آلمان

ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ و قدیمی انواع لواشک است که محصولات خود را به دیگر کشورها نیز صادر می کند. این محصولات در بهترین کیفیت از مواد اولیه درجه یک تولید می شوند و دارای مجوز بهداشت نیز می باشند. در صورتی که تمایل به خرید هریک از محصولات را به صورت عمده دارید می توانید با ما به صورت تلفنی، حضوری و یا آنلاین در ارتباط باشید.