خرید ترشک زردآلو به صورت عمده از کارخانه های معتبر

خرید ترشک زردآلو

خرید ترشک زردآلو به صورت عمده از کارخانه های معتبر در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. ترشک زردآلو که یکی از پرطرفدارترین انواع ترشک در میان ترشک های میوه ای است را می‌توان از مراکز معتبر و بنام تهیه کرد. این محصول بی نظیر را می توان از دو میوه زردآلو زرد و زرد آلو قرمز به تهیه رساند.‌ ترشک زردآلو یکی از محصولاتی است که هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی از کارخانه به فروشگاه های مختلف در سراسر ایران عرضه می شود. این محصول را می توان به صورت عمده و کاملاً بدون واسطه از کارخانه تهیه کرد.

خرید ترشک زردآلو

 خرید ترشک زردآلو با کیفیت و مرغوب

به طور کلی محصولاتی که در کارخانه های معتبر و دارای مجوز بهداشت به تولید می رسند از کیفیت عالی و مرغوبیت بالایی برخوردارند. ترشک زردآلو نیز که یکی از محصولاتی است که در کارخانه ها بهداشتی و دارای مجوز به تولید می‌رسد، از بهترین مواد اولیه و خشکبار میوه درجه یک تولید شده و در نتیجه کیفیت مطلوبی دارد.

خرید ترشک زردآلو

از آن جایی که میوه زردآلو به صورت زرد آلوقرمز و یا زردآلوزرد به کشت می‌رسد فرآورده‌های این دو میوه نیز با هم تفاوت های بسیار جزئی دارند. به طور مثال همانطور که رنگ این دو میوه با هم متفاوت است رنگ ترشک های دو میوه نیز با هم تفاوت دارند. علاوه بر آن طعم ترشک زردآلوقرمز نسبت به ترشک زردآلوزرد کمی ترش تر می باشد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک زردآلو بسته بندی در دو نوع وکیوم و یا ظرفی تولید می شود. این محصول به صورت فله ای یا کیلویی نیز به مشتریان عرضه می‌شود که فروش آنها در پت ها و یا ظروف بزرگ ۱۳ کیلوگرمی صورت می گیرد.[/box]

از جمله ویژگی‌های مشترک ترشک دسته بندی و ترشک فله ای می توان به بسته بندی ها و ظروف مطمئن آنها اشاره کرد. همچنین تمامی این محصولات که در کارخانه و توسط دستگاه های مخصوص به تولید می رسند دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت هستند.

خرید ترشک زردآلو

 انواع دیگر ترشک

همانطور که گفته شد ترشک ها به صورت فله و بسته بندی تولید می شوند. ترشک های بسته بندی از تنوع طعم کمتری برخوردارند و تنها دارای پنج طعم زغال اخته، برگه زردآلو، آلو سانتریزه، آلوچه جنگلی و آلبالو می باشند.

در کنار این محصولات انواع ترشک کیلویی یا فرعی در انواع طعم های گوناگون و متنوع، از جمله موارد زیر تولید می شوند.

  1.  ترشک زردآلو زرد
  2.  ترشک زردآلو قرمز
  3.  ترشک زرشک
  4.  ترشک آلبالو
  5.  ترشک گیلاس
  6.  ترشک زغال اخته
  7.  ترشک انار ویژه
  8.  ترشک آلو سیاه ویژه
  9.  ترشک آلو سیاه
  10.  ترشک آلو قرمز
  11.  ترشک آلو زرد
  12.  ترشک آلوچه جنگلی
  13.  ترشک انار
  14.  ترشک میکس آلوچه جنگلی و انار
  15.  ترشک میکس آلوچه جنگلی، انار و زرشک
  16.  ترشک میکس ۲۰ میوه
  17.  ترشک میکس هفت میوه
  18.  ترشک انجیر
  19.  ترشک هلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک کیلویی را می‌توان در پت های ۱۳ کیلوگرمی به صورت عمده از کارخانه تهیه نمود.[/box]

خرید ترشک زردآلو

خرید ترشک زردآلو به صورت عمده از کارخانه های معتبر

به عنوان یک خریدار همیشه باید توجه داشته باشید که محصولات مورد نظر خود را از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه کنید. خوشبختانه ترشک های میوه ای از جمله محصولاتی هستند که در کشور ما در کارخانه های معتبر زیادی به تولید می رسند و آن ها را می توان از سراسر شهرهای ایران به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمود.