فروش مستقیم ترشک آلو فله ای از کارخانه

فروش مستقیم ترشک آلو فله ای از کارخانه های مختلف در شهرهای ایران امکان پذیر می باشد. آلو میوه ای ترش است که در انواع مختلفی از جمله آلو سیاه، آلو زرد و آلو قرمز به کشت می رسد. از این میوه های خوشمزه می توان لواشک، ترشک و رب میوه ای تهیه کرد و از طعم بی نظیر و خواص فوق العاده آنها بهره مند شد. این محصولات که امروزه در کارخانه ها به تولید می رسند به صورت مستقیم از تولیدکننده به فروش می رسند و خریدار قادر است محصولات مورد نظر خود را بدون واسطه از کارخانه خریداری نماید.

ترشک آلو فله ای

انواع ترشک آلو فله ای

همانطور که اشاره شد، ترشک آلو با توجه به میوه های گوناگون آن، در انواع مختلفی به تولید می رسد. انواع ترشک آلو به طور معمول دارای طعمی ترش هستند. این خوراکی خوشمزه بسیار مناسب کسانی که علاقمند به طعم و مزه های ترش و شور هستند می باشد. در لیست زیر انواع این محصول بی نظیر را مشاهده می کنید.

  • ترشک آلو سیاه
  • ترشک آلو سیاه ویژه
  • ترشک آلو قرمز
  • ترشک آلو زرد
  • ترشک آلوچه جنگلی

ترشک های آلو به صورت فله ای در کارخانه تولید می شوند و آن ها را می توان در ظروف بزرگ مخصوص خریداری کرد. البته ترشک آلوچه جنگلی به صورت بسته بندی نیز قابل خریداری است. این محصول پر طرفدار را می توان در انواع بسته بندی وکیوم یا استندی، لیوانی، ظرفی یا کریستالی از فروشگاه ها خریداری کرد و یا آن را به صورت عمده از کارخانه تهیه نمود.

ترشک آلو فله ای

ترشک های فله ای تنها محدود به این پنج طعم نیستند و طعم های بسیار متنوعی از آنها به تولید می رسد که شامل موارد زیر می باشند.

  1. ترشک بیست میوه
  2. ترشک هفت میوه
  3. ترشک آلبالو
  4. ترشک زردآلو زرد
  5. ترشک زردآلو قرمز
  6. ترشک گیلاس
  7. ترشک زغال اخته
  8. ترشک انار
  9. ترشک زرشک
  10. ترشک مخلوط انار و آلوچه جنگلی
  11. ترشک مخلوط انار، زرشک و آلوچه جنگلی
  12. ترشک انجیر
  13. ترشک هلو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]محصولات معرفی شده فوق را می توانید به صورت کیلویی و یا فله ای از کارخانه خریداری نمایید. تمامی محصولات نامبرده شده، دارای مجوز بهداشت، سیب سلامت و نشان پروانه تولید می باشند.[/box]

ترشک آلو فله ای

فروش مستقیم ترشک آلو فله ای از کارخانه

در صورتی که می خواهید هر کدام از محصولات فوق را به صورت عمده و کلی از کارخانه تهیه نمایید، می توانید از طریق ارتباط با کارخانه، محصول مورد نظر خود را در اندازه دلخواه و طعم های مورد نظر جهت سفارش ثبت نمایید.