مرکز فروش انواع ترشک فله ای درجه یک

مرکز فروش انواع ترشک فله ای درجه یک

مرکز فروش انواع ترشک فله ای درجه یک در ایران، شرایط خرید را برای تمامی مشتریان عمده و صادرکنندگان را به صورت مستقیم فراهم کرده است. ترشک، یکی ازخوراکی های ترش و خوشمزه ای است که به صورت فله ای و بسته بندی از کارخانه قابل خریداری می باشد. ترشک های میوه ای به دلیل طعم ترشک طبیعی و آبدار بودنشان از خانواده ترشیجات محسوب می شوند. این محصول علاوه بر اینکه به عنوان تنقلات می تواند مورد استفاده قرار گیرد، در بعضی از غذاها و خورشت ها نیز به عنوان چاشنی و طعم دهنده ای عالی قابل استفاده است.

مرکز فروش انواع ترشک فله ای درجه یک

انواع ترشک فله ای مرغوب درجه یک

برای خرید ترشک آلو با کیفیت، باید چندین مورد قبل از خرید محصول مورد توجه قرار بگیرد. ترشک محصولی است که از خشکبار میوه تهیه می شود. پس واضح است که محصولاتی که از بهترین میوه و خشکبار به تهیه می رسند از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر محصولات برخوردارند. عوامل دیگری نیز در کیفیت محصولات موثر می باشند که در ادامه به چندین مورد اشاره شده است.

  1. بسته بندی مناسب و بهداشتی
  2. عدم وجود سنگریزه، برگ و چوب میوه در ترشک
  3. درج بودن موارد لازم بهداشتی اعم از نشان سیب سلامت، مواد اولیه، پروانه تولید و… بر روی بسته بندی آن ها

حال سوال اینجاست که اگر قصد خرید ترشک ترش فله و غیر بسته بندی شده را داشته باشیم چگونه می توانیم از جزئیات مربوط به محصول مطلع شویم؟

لازم است بدانید که، تولید کنندگان محصولات فله که در ظروف و دبه های بزرگ به فروش می رسند نیز، موارد نام برده شده را بر روی ظرف درج می نمایند.

مرکز فروش انواع ترشک فله ای درجه یک

طعم های مختلف ترشک فله میوه ای

  1. ترشک زرشک فله
  2. ترشک بیست میوه فله
  3. ترشک هفت میوه فله
  4. ترشک آلبالو فله
  5. ترشک گیلاس فله
  6. ترشک آلوچه جنگلی فله
  7. ترشک آلو زرد فله
  8. ترشک آلو قرمز فله
  9. ترشک آلو سیاه فله
  10. ترشک زردآلو قرمز فله
  11. ترشک زردآلو زرد فله
  12. ترشک انار فله
  13. ترشک زغال اخته فله
  14. ترشک انجیر فله
  15. ترشک آلوچه و انار
  16. ترشک آلوچه، انار و زرشک

ظروفی که انواع ترشک در آن ها به صورت فله ای به فروش می رسند، وزنی حدود ۱۳ کیلوگرم دارند.

مرکز فروش انواع ترشک فله ای درجه یک

مرکز فروش انواع ترشک فله ای درجه یک

مراکز فروش مختلفی در ایران وجود دارند که محصولاتی همچون ترشک، لواشک و رب میوه ای را به صورت فله ای به فروش می رسانند. این محصولات در کارخانه های معتبر و با مجوز بهداشت به تولید می رسند. جهت خرید این محصولات به صورت عمده و مستقیم می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و محصولات مورد نیاز خود را به راحتی خریداری نمایید.