عرضه ترشک کیلویی به صورت عمده

عرضه ترشک کیلویی

عرضه ترشک کیلویی در طعم های متنوع از کارخانه صورت می گیرد. ترشک محصولی است که در کنار انواع لواشک و رب میوه ای به صورت عمده عرضه می شود. ترشک میوه ای نیز همانند لواشک، به دو صورت کیلویی و بسته بندی به تولید می رسد که هر کدام دارای طرح های متفاوتی می باشند. در این مطلب با جزئیات بیشتر انواع ترشک آشنا خواهیم شد.

عرضه ترشک کیلویی

ترشک کیلویی عمده

در تهیه ترشک میوه ای از میوه های بسیار گوناگون و خوش طعم استفاده می شود. همین موضوع باعث شده تا تنوع طعم این محصول بسیار زیاد باشد و با ذائقه های متفاوت مصرف کنندگان همخوانی داشته باشد. این محصول در مزه های ترش و ملس از تازه ترین و مرغوب ترین میوه ها تهیه می گردد.

عرضه ترشک کیلویی

ترشک کیلویی دارای 16 طعم متفاوت می باشد که در ادامه این 16 طعم دلچسب را با هم می خوانیم.

  1. ترشک کیلویی هلو
  2. ترشک کیلویی آلبالو
  3. ترشک کیلویی زغال اخته
  4. ترشک کیلویی آلو بخارا به رنگ مشکی
  5. ترشک کیلویی انجیر
  6. ترشک کیلویی زردآلو به رنگ زرد
  7. ترشک کیلویی زردآلو به رنگ قرمز
  8. ترشک کیلویی آلوچه جنگلی
  9. ترشک کیلویی گیلاس
  10. ترشک کیلویی انار گوشتی
  11. ترشک کیلویی هفت میوه
  12. ترشک کیلویی بیست میوه
  13. ترشک کیلویی انجیر
  14. ترشک کیلویی میکس انار و آلوچه جنگلی
  15. ترشک کیلویی میکس زرشک و آلوچه جنگلی
  16. ترشک کیلویی آلو زرد

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک کیلویی در 16 طعم بالا، در پت هایی با اندازه های متفاوت عرضه می شوند. این پت ها در اندازه های 6 کیلویی، 13 کیلویی و 50 کیلویی تولید می شوند.[/box]

عرضه ترشک کیلویی

در کنار ترشک کیلویی، ترشک به صورت بسته بندی نیز به فروش می رسد و شامل بسته بندی های متفاوتی مانند وکیوم، ظرفی یا کریستالی و لیوانی می باشد و در پنج طعم متنوع آلوچه، آلو سانتریزه، زغال اخته، برگه زردآلو و آلبالو تولید می گردد.

عرضه ترشک کیلویی عمده

ترشک های کیلویی که تماما دارای نشان سلامت، استاندارد و پروانه تولید می باشند در پت هایی با اندازه های متفاوت عرضه می شوند. این محصولات با رعایت کامل اصول بهداشتی تولید می شوند و به صورت عمده از کارخانه به فروش می رسند.