بزرگترین صادرکننده لواشک و ترشک به دنیا

صادرکننده لواشک و ترشک

ایران یک صادرکننده لواشک و ترشک به دنیا است که محصولات خود را در انواع بسیار متنوع و جدید به سراسر دنیا عرضه می دارد. لواشک و ترشک دو خوراکی ترش و لذیذ هستند که طرفداران زیادی در نقاط مختلف ایران دارند. این دو محصول که به صورت بسته بندی و فله ای در کارخانه تولید می شوند، توسط عمده فروشان و تاجران از تولیدکننده به صورت عمده خریداری شده و در بازارهای متعدد شهرها وکشورهای مختلف عرضه می شوند.

صادرکننده لواشک و ترشک

لواشک و ترشک صادراتی

لواشک و ترشک صادراتی در کیفیت بالا و درجه یک تولید می شوند و از برند های معتبر و بهداشتی قابل صادرات به دیگر نقاط دنیا می باشند. این دو محصول بیشتر در انواع بسته بندی شده صادر می شوند که هر کدام دارای انواع گوناگونی هستند.

انواع لواشک های بسته بندی: لواشک های بسته بندی در انواع پذیرایی، کیمی، لیسکی، آبنباتی، ورقه ای، طرح دار و لوله ای در وزن هایی بین 10 تا 50 گرم تولید می شوند.

صادرکننده لواشک و ترشک

انواع لواشک های فله ای: لواشک های فله که به نام کیلویی، ورقه ای، سفره ای، طاقه ای و متری نیز شناخته شده است، هر عدد آن وزنی معادل 2 کیلوگرم دارد. از دیگر ویژگی های این نوع لواشک، طعم های فراوان میوه ای از جمله انار، کیوی، شاهتوت، آناناس، زغال اخته، زردآلو، سیب ترش، آلوئه ورا، آلو، آلبالو، انبه، لیموعمانی، پرتقال، زرشک، استوایی و… می باشد.

صادرکننده لواشک و ترشک

انواع ترشک های بسته بندی: ترشک های بسته بندی در حال حاضر در سه نوع لیوانی، وکیوم یا استندی، ظرفی یا کریستالی تولید می شوند و از پنج طعم لذیذ و خوشمزه زغال اخته، برگه زردآلو، آلبالو، آلوچه جنگلی، آلو سانتریزه برخوردارند.

صادرکننده لواشک و ترشک

انواع ترشک فله ای: ترشک های فله ای نیز همانند لواشک فله دارای تنوع طعم بسیاری هستند. این محصولات بی نظیر در پت ها یا دبه های 13 کیلویی به فروش می رسند و دارای طعم های زرشک، گیلاس، آلو سیاه، انار، آلبالو، مخلوط بیست میوه استوایی، مخلوط هفت میوه استوایی، زغال اخته، زردآلو زرد و زردآلو قرمز، آلوزرد و آلوقرمز، پرتقال، انجیر، آلوچه جنگلی، مخلوط انار و زرشک و آلوچه جنگلی می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]محصولات فوق دارای مجوز بهداشت و پروانه تولید بوده، و  با توجه به نیاز مشتریان عزیز و صادرکنندگان، در حجم های بالا و انواع مختلف به فروش می رسند.[/box]

صادرکننده لواشک و ترشک

بزرگترین صادرکننده لواشک و ترشک به دنیا

از آنجایی که در ایران میوه های متنوعی به کشت می رسند، فراورده های میوه ای گوناگونی نیز از این میوه ها تهیه می گردد و این موضوع باعث شده تا ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان انواع لواشک و ترشک به دنیا محسوب گردد. اگر شما نیز صادرکننده این محصولات هستید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.