خرید و فروش مستقیم ترشک میوه ای مرغوب

ترشک میوه ای مرغوب

خرید و فروش مستقیم ترشک میوه ای مرغوب از کارخانه های معتبر در ایران صورت می گیرد. ترشک یکی از خوراکی هایی است که از میوه ها و خشکبار آن ها به تهیه می رسد و در روند تولید آن باید موارد بسیار مهمی رعایت شود تا در نهایت محصولی مرغوب، با کیفیت و درجه یک به تولید برسد. تولید انواع ترشک مرغوب زیر نظر متخصصین در کارخانه صورت می گیرد و پس از تولید از آن جا به صورت مستقیم، خرید و فروش می شود.

ترشک میوه ای مرغوب

خرید ترشک میوه ای مرغوب از کارخانه های معتبر

بهتر است که محصولات خوراکی بخصوص فراورده های میوه ای را از مراکز معتبر تهیه نماییم و به کیفیت آن ها هنگام خرید توجه کنیم. در حال حاضر تولید کنندگان متعددی در ایران در حال فعالیت هستند که این محصولات را با رعایت کامل اصول و شرایط تولید به تهیه می رسانند. ترشک نیز یکی از خوراکی های بی نظیری است که بدین روش تولید می شود و از انواع مختلفی برخوردار است.

ترشک میوه ای مرغوب

ترشک مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

اگر شما نیز به عنوان خریدار به دنبال خرید ترشک مرغوب و با کیفیت هستید می توانید به سادگی با توجه به موارد زیر، خرید موفق و مطمئنی داشته باشید.

  • ترشک را از مراکز معتبر دارای مجوز بهداشت تهیه نمایید.
  • هنگام خرید به جزئیات لازم روی محصول اعم از تاریخ های انقضا و تولید، نشان سیب سلامت و پروانه تولید دقت فرمایید.
  • ترشک می بایست از طعم، عطر و رنگ طبیعی برخوردار باشد.
  • بسته بندی و یا ظروف محصولات باید سالم، محکم و بهداشتی باشند.

ترشک میوه ای مرغوب

انواع ترشک از نظر طعم

ترشک یکی از محصولاتی است که در طعم ها و مزه های بسیار متنوعی به تولید می رسد. این محصول به صورت بسته بندی شده و یا فله ای قابل خریداری از کارخانه می باشد. ترشک های بسته بندی را می توان در به صورت لیوانی، ظرفی یا کریستالی، استندی یا وکیوم در بازار یافت. ترشک های بسته بندی به طور معمول در پنج طعم زغال اخته، آلو سانتریزه، آلوچه جنگلی، برگه زردآلو و آلبالو تولید می شوند. فروش محصولات بسته بندی اکثرا در سوپر مارکت ها و فروشگاه ها می باشد.

ترشک میوه ای مرغوب

از طرفی دیگر، ترشک به صورت فله ای نیز در کارخانه به تولید می رسد و از حدود 16 طعم مختلف برخوردار است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم. این محصول می تواند از ترکیب چندین میوه به صورت مخلوط نیز تولید گردد.

  1. ترشک گیلاس فله ای
  2. ترشک زردآلو زرد و زردآلو قرمز فله ای
  3. ترشک مخلوط بیست میوه فله ای
  4. ترشک مخلوط هفت میوه فله ای
  5. ترشک زرشک فله ای
  6. ترشک آلبالو فله ای
  7. ترشک انار فله ای
  8. ترشک آلو سیاه فله ای
  9. ترشک آلو سیاه ویژه فله ای
  10. ترشک آلو قرمز و آلو زرد فله ای
  11. ترشک آلوچه جنگلی فله ای
  12. ترشک انجیر فله ای
  13. ترشک مخلوط انار، زرشک و آلوچه جنگلی
  14. ترشک مخلوط انار و آلوچه جنگلی
  15. ترشک پرتقال فله ای
  16. ترشک هلو فله ای
  17. ترشک زغال اخته فله ای

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک فله ای که شامل 70 درصد میوه و 30 درصد شربت میوه ای می باشند، در پت های بزرگ 13 کیلویی از کارخانه به فروش می رسند.[/box]

بر روی پت های ترشک نیز موارد لازم که به آن ها اشاره شد، درج می شوند.

ترشک میوه ای مرغوب

خرید و فروش مستقیم ترشک میوه ای مرغوب

خرید و فروش مستقیم ترشک میوه ای مرغوب از کارخانه های بزرگ در شهرهای مختلف ایران امکان پذیر است. خرید از کارخانه به صورت مستقیم و عمده صورت می گیرد. مشتریان عزیز می توانند انواع ترشک بسته بندی یا فله ای را به صورت عمده از کارخانه خریداری نمایند. خرید به صورت حضوری، اینترنتی و یا تلفنی از تمامی شهرهای ایران امکان پذیر است.