صادرات انواع لواشک کیلویی به افغانستان

صادرات انواع لواشک

صادرات انواع لواشک کیلویی به افغانستان، از کارخانه های متعدد در ایران امکان پذیر است. افغانستان یکی از قطب های صادراتی محصولات ایران است که هر ساله مقدار فراوانی از محصولات خوراکی که شامل لواشک نیز می باشند به این کشور صادر می گردد. لواشک کیلویی یکی از انواع لواشک است که به صورت متری یا فله ای به فروش می رسد.

صادرات انواع لواشک

این محصول از نظر طعم، رنگ و مزه تنوع زیادی دارد و جزو پر فروشترین انواع لواشک ها به شمار می آید. کارخانه های تولید کننده لواشک و ترشک در ایران، محصولات تولیدی خود را که در فضای بهداشتی و مطمئن کارخانه به تولید می رسند را علاوه بر ایران، به دیگر کشورها نیز صادر می کنند.

صادرات انواع لواشک

روش های خرید لواشک از تولید کننده

تولید کنندگان این محصول خوشمزه و دلپذیر، محصولات خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروشندگان خود تحویل می دهند. با خرید این محصولات از کارخانه، هزینه های خرید تا حد قابل توجهی کاسته می شود و دلیل این امر عدم وجود واسطه میان فروشنده و خریدار است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]خرید از کارخانه می تواند به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی، اینترنتی) صورت پذیرد.[/box]

صادرات انواع لواشک

انواع لواشک کیلویی

لواشک های کیلویی همان لواشک هایی هستند که به صورت ورقه های بزرگی که دو طرف آن ها با سلفون پوشانده شده است در فروشگاه های فروش فله موجودند. این نوع لواشک به اسامی متری، طاقه ای، سفره ای و متری نیز شناخته می شود. لواشک کیلویی به دو صورت در کارخانه یه تولید می رسد.

  1. لواشک هایی که از ترکیب پوره و پالپ میوه تهیه می شوند، که به آن ها لواشک کیلویی پالپ دار گفته می شود.
  2. لواشک هایی که از پوره یکدست و بدون میوه تهیه می شوند و لواشک کیلویی ساده نام دارند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]از لواشک ساده می توان در تهیه انواع لواشک های طرح دار از جمله گل رز لواشکی، کیک لواشکی، لواشک طرح شیرینی، قلب و… استفاده می شود.[/box]

صادرات انواع لواشک

لواشک های کیلویی شامل طعم های زغال اخته، انار، آلبالو، استوایی، پرتقال، زردآلو، لیمو عمانی، کیوی، انبه، زرشک، آلوئه ورا، هفت میوه، سیب ترش، شاهتوت، آلو، آناناس، هلو و… می باشد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]هر لواشک کیلویی تقریبا 2 کیلوگرم است و در کارتن های 20 کیلویی از کارخانه به فروش عمده می رسد.[/box]

صادرات انواع لواشک

صادرات انواع لواشک کیلویی به افغانستان

انواع لواشک کیلویی در کنار محصولات دیگری همچون لواشک بسته بندی، ترشک کیلویی و بسته بندی، رب میوه ای، تمر هندی و… قابل صادرات به کشورهایی همچون افغانستان، ترکیه، آلمان، عراق و… می باشند. این محصولات زیر نظر متخصصین به تولید می رسند و دارای سیب سلامت، مجوز بهداشت و پروانه تولید می باشند.