خرید و فروش کلی لواشک سفره ای در ایران

فروش کلی لواشک

فروش کلی لواشک سفره ای از کارخانه های فعال و معتبر در ایران به صورت مستقیم صورت می گیرد. لواشک سفره ای در طعم های متنوع تولید می شود و به صورت کیلویی به فروش عمده می رسد. لواشک های سفره ای یا همان لواشک های ورقه ای، خود دارای طرح های متنوعی از جمله پالپ دار و ساده می باشند که استفاده آن ها در موارد مختلف صورت می گیرد.

فروش کلی لواشک

انواع لواشک سفره ای

لواشک سفره ای پالپ دار حاوی تکه های میوه است و از سال های بسیار دور در کشورمان به تولید می رسد. با گذر زمان به طعم های آن افزوده شده و با تولید آنها در کارخانه از نظر بهداشت و کیفیت بسیار قابل قبول می باشند. تولید لواشک در کارخانه ها، زیر نظر وزارت بهداشت صورت می گیرد و محصولات تولیدی در بسته بندی های مناسب قرار می گیرند. در نهایت محصولات با کیفیت بالا تولید شده و به دست مشتریان می رسد.

فروش کلی لواشک

انواع مختلف لواشک های سفره ای پالپ دار به شرح زیر می باشد:

  1. لواشک زردآلو
  2. لواشک کیوی
  3. لواشک آلبالو
  4. لواشک انار
  5. لواشک سیب ترش
  6. لواشک پرتقال
  7. لواشک آلو
  8. لواشک مخلوط انار و زردآلو
  9. لواشک انبه
  10. لواشک گوجه سبز
  11. لواشک زغال اخته
  12. لواشک زرشک
  13. لواشک لیمو عمانی
  14. لواشک کیوی
  15. لواشک میوه های استوایی و…

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]هر ورقه لواشک سفره ای وزنی حدود 2 کیلوگرم دارد.[/box]

فروش کلی لواشک

لواشک سفره ای علاوه بر نوع پالپ دار، شامل انواع ساده نیز می باشد که لواشک های سفره ای ساده در 4 طعم پرتقال، آلبالو، کیوی و زردآلو تولید می شوند و کاربرد آن ها بیشتر در بسته بندی های مختلفی همچون کیک لواشکی، باکس گل رز لواشکی و … می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]فروش کلی لواشک سفره ای در کارتن های 20 کیلویی حاوی 10 عدد لواشک از یک طعم صورت می گیرد.[/box]

فروش کلی لواشک

خرید و فروش کلی لواشک در ایران

ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لواشک های مرغوب و متنوع در دنیا می باشد که محصولات خود را علاوه بر عرضه داخلی، به دیگر کشورهای سراسر دنیا نیز صادر می کند. خرید و فروش کلی لواشک سفره ای و محصولات تولیدی دیگر همچون لواشک بسته بندی، ترشک کیلویی و بسته بندی، رب میوه ای و … از درب کارخانه تولید کننده صورت می گیرد.

فروش کلی لواشک

به عنوان خریدار و مصرف کننده، توجه به بهداشت و استاندارد محصولات مورد نیاز از موضوعات مهمی است که حتما باید به آن توجه شود. خوشبختانه محصولات تولیدی ما در کارخانه تمامی نکات لازم از جمله نشان سیب سلامت، پروانه تولید، تاریخ تولید و تاریخ انقضا را دارا می باشند و خریداران گرامی می توانند با اطمینان خاطر محصول مورد نظر خود را در حجم و نوع دلخواه خود از کارخانه سفارش دهند.