مرکز فروش لواشک طاقه ای با قیمت عمده

مرکز فروش لواشک طاقه ای با قیمت عمده

مرکز فروش لواشک طاقه ای با قیمت عمده در شهرهای مختلف ایران وجود دارد. فروش لواشک طاقه ای در 17 طعم مختلف و با قیمت عمده، مستقیم از کارخانه انجام می شود. این محصولات به صورت پالپ دار و با کیفیت بسیار بالا به به بازار ترشیجات عرضه می گردد. مرکز فروش انواع لواشک طاقه ای در ایران شهر بروجرد است.

مرکز فروش لواشک طاقه ای با قیمت عمده

فروش لواشک طاقه ای

لواشک طاقه ای که در واقع همان لواشک ورقه ای، متری، کیلویی می باشد به صورت فله به بازار عرضه می شود و دارای طعم ها و رنگ های بسیار متنوع و مختلف می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این لواشک ها به صورت پالپ دار و ساده تولید می شوند که هر کدام کاربرد خود را دارند. در ادامه به طعم های مختلف لواشک طاقه ای اشاره می کنیم:

طعم های لواشک طاقه ای

1- لواشک طاقه ای زرشک
2- لواشک طاقه ای انار
3- لواشک طاقه ای پرتقال
4- لواشک طاقه ای انبه
5- لواشک طاقه ای آناناس
6- لواشک طاقه ای آلوئه ورا
7- لواشک طاقه ای هلو
8- لواشک طاقه ای زغال اخته
9- لواشک طاقه ای هفت میوه
10- لواشک طاقه ای استوایی
11- لواشک طاقه ای زردآلو
12- لواشک طاقه ای آلو
13- لواشک طاقه ای آلبالو
14- لواشک طاقه ای لیمو
15- لواشک طاقه ای کیوی
16- لواشک طاقه ای هفت میوه
17- لواشک طاقه ای شاهتوت

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]تمامی لواشک های فوق دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت هستند. تمامی لواشک هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم در کارتن های 20 کیلوگرمی بسته بندی می شوند. مواردی که اشاره شد به صورت فله ای و کیلویی به فروش می رسند.[/box]

مرکز فروش لواشک طاقه ای با قیمت عمده

قیمت عمده لواشک

تمامی خریدارانی که در بازار فعالیت می کنند به دنبال قیمت مناسب محصول هستند تا بتوانند راحت تر آن را به بازار عرضه کنند و به سود بیشتری برسند. موارد زیادی می تواند در قیمت یک محصول تاثیر گذار باشد. اگر خریدار بتواند به صورت مستقیم از کارخانه خرید کند، واسطه ها را حذف کرده و در نهایت به قیمت مناسبی محصولات مورد نظر خود را تهیه می کند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از دیگر عواملی که می تواند قیمت عمده یک محصول را در بازار تا حداکثر پایین آورد: خرید به صورت عمده و تناژ می باشد.[/box]

مرکز فروش لواشک طاقه ای با قیمت عمده

مرکز فروش لواشک طاقه ای

در ایران کارخانه های زیادی در زمینه تولید لواشک فعالیت گسترده دارند و این مراکز در شهری های مختلف پراکنده شده اند از مهمترین آنها می توان به شهرهایی مانند: تبریز، شبستر، مرند، بروجرد، مشهد و… اشاره داشت. انواع لواشک های پالپ دار طاقه ای بیشتر در شهر بروجرد و کارخانه های آن تولید می شوند و از این شهر به سراسر ایران ارسال می گردد.

  • فروش لواشک طاقه ای پالپ دار
  • فروش لواشک طاقه ای ساده

همان طور که قبلا اشاره کردیم لواشک های طاقه ای همان لواشک های ورقه ای و متری می باشند که به صورت کیلویی در بازار به فروش می رسند. لواشک های ساده ای کاربردهای فراوانی دارند. از مهم ترین این کاربردها می توان به تولید لواشک های بسته بندی به ویژه طرح گل رز اشاره نمود.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]رز باکس های لواشکی که طرفداران زیادی دارد و توجه بسیاری از زنان و حتی کودکان را به خود جلب کرده، گزینه مناسبی برای کادو دادن نیز محسوب می شود.[/box]

مرکز فروش لواشک طاقه ای با قیمت عمده

برای تولید لواشک های گل رز و دیگر مدل های آن کیفیت لواشک بایستی حد متعادلی داشته باشد، یعنی نه آنقدر خشک باشد که هنگام شکل دهی ترک ترک شود و نه آنقدر خمیری باشد که به سلفون و ابزارهای بسته بندی بجسبد.

محصولاتی که در حال حاضر کارخانه ما به تولید آن می پردازد دقیقا همین ویژگی را داراست و متناسب برای بسته بندی و فرم دهی تولید می شوند و دارای طعم های زیر می باشند:

1- لواشک آلبالو رنگ قرمز
2- لواشک زردآلو رنگ زرد
3 لواشک پرتقال رنگ نارنجی
4- لواشک کیوی رنگ سبز

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]بسته بندی این محصولات در کارتن های 20 کیلویی صورت گرفته و دو طرف لواشک را سلفون احاطه کرده است.[/box]

مرکز فروش لواشک طاقه ای با قیمت عمده

ویژگی ورق های لواشک طاقه ای ساده

این محصولات به صورت ورقه ای از لواشک می باشد که ظاهر آن مستطیل شکل است و از نظر ابعادی به شکل زیر هستند:

1- طول: 120 سانتیمتر
2- عرض: 45 الی 50 سانتیمتر
3- وزن هر ورق : 1کیلو و 700 گرم
4- ضخامت: 2 میلی متر

کیفیت این محصول دقیقا مناسب بسته بندی تولید شده است و قابلیت فرم دهی بالایی دارند.