فروش لواشک بسته بندی از کارخانه

فروش لواشک بسته بندی از کارخانه

فروش لواشک بسته بندی باید با مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت باشد زیرا کودکان مصرف کنندگان آن می باشند. عمده فروشان عزیز در سراسر کشور ایران می توانند انواع لواشک بسته بندی را به صورت مستقیم و ارزان از کارخانه خریداری نمایند.

فروش لواشک بسته بندی از کارخانه

در ایران کارخانه های لواشک بسیاری وجود دارند که محصولات خود را با طعم های متفاوت و بی نظیر به صورت عمده به فروش می رسانند. بسیاری از مصرف کنندگان و عمده فروشان، به دلیل صرفه ی اقتصادی بالا این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه می کنند که در این میان خرید لواشک های بسته بندی با استقبال بیشتری مواجه بوده است.

فروش لواشک بسته بندی از کارخانه

فروش لواشک ارزان

از آن جا که اکثر خریداران این محصول خوشمزه و لذیذ عمده فروشان بوده اند، قیمت ارزان تر و به صرفه تر و در عین حال کیفیت مرغوب همیشه جزو مهم ترین مواردی بوده که در هنگام خرید این محصولات از سمت خریداران و عمده فروشان به آن توجه می شود. در حال حاضر بسیاری از کارخانه های معتبر لواشک در شهرهایی چون تهران، مشهد، تبریز، بروجرد و… فعالیت دارند که لواشک را به قیمت بسیار مناسب به فروش می رسانند.

فروش لواشک بسته بندی از کارخانه

فروش لواشک بسته بندی

امروزه لواشک در طعم های متفاوت و انواع بسته بندی های زیبا و راحت در حال تولید است که به دلیل استفاده راحت و بهداشتی بودن لواشک های بسته بندی، همیشه توجه ویژه ای از سوی مصرف کنندگان به آن می شود. لواشک های بسته بندی شامل انواع مختلفی هستند که در زیر آمده است.

  • لواشک پذیرایی دو سر پرس متالایز
  • لواشک پذیرایی دو سر پیچ سلفونی
  • لواشک کیمی
  • لواشک کبابی
  • لواشک طرح انار
  • لواشک طرح سیب
  • لواشک ورقه ای در اندازه های متفاوت
  • لواشک لوله ای یک قلو، دوقلو و سه قلو

[highlight color=”yellow”]مطالعه موردی[/highlight]

  1. این لواشک ها در طعم و رنگ های متفاوتی تولید میشوند که خریداران می توانند آن را با توجه به ذائقه و سلیقه ی خود به صورت مستقیم از کارخانه های داخل کشور خریداری نمایند.
  2. لواشک های ورقه ای در 3 سایز کوچ، متوسط و بزرگ موجود هستند که بسته بندی آنها نیز هم به صورت ساده و هم به صورت شفاف و سلفونی تولید می شوند.
  3. لواشک های کیمی که به لواشک بستنی یا کیم بستنی معروف هستند در دو وزن 15 و 20 گرمی عرضه می شوند.
  4. لواشک های پذیرایی دو سر پرس متالایز به صورت فله و بسته بندی توزیع می شوند و کارتن های آن دارای 5 کیلوگرم لواشک هستند.
  5. لواشک پذیرایی دو سر پرس فله می تواند به صورت 1 بسته 5 کیلوگرمی یا 5 بسته 1 کیلوگرمی باشند.