خرید و فروش ترشک هلو به صورت عمده

خرید و فروش ترشک هلو به صورت عمده

خرید و فروش ترشک هلو به صورت عمده از کارخانه های گوناگون امکان پذیر است. ترشک هلو یکی از طعم های بسیار دلچسب و ترش است که در کنار انواع دیگر محصولات ترش و ملس به تولید می رسد. کارخانه های زیادی در ایران فعالیت دارند که تولید کننده محصولاتی مانند ترشک، لواشک، رب میوه ای و تمرهندی بوده و این محصولات را به صورت کاملا بهداشتی به تولید می رسانند. ترشک هلو از پرطرفدارترین طعم های ترشک است که خواهان زیادی در سنین مختلف دارد و به دنبال آن فروش بیشتری نیز دارد.

خرید و فروش ترشک هلو به صورت عمده

خرید ترشک هلو ترش و خوشمزه

ترشک های میوه ای که از میوه های گوناگون تهیه می شوند از نظر طعم و مزه در سه گروه ملس، شیرین و ترش قرار می گیرند. ترشک هلو نیز یکی از طعم های بسیار ترش و خوش طعمی است که از آن به عنوان تنقلات و یا چاشنی در غذاها و خورشت ها می توان استفاده کرد. از آنجایی که این محصول خوشمزه با رعایت اصول بهداشتی و مواد اولیه درجه یک تهیه می شود، خواص میوه را نیز در خود گنجانده است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]از جمله فواید میوه هلو که در ترشک آن نیز می توان این خواص را یافت، بهبود سلامت قلب، زیبایی پوست، کمک به هضم غذا و … می باشد.[/box]

خرید و فروش ترشک هلو به صورت عمده

همان گونه که می دانید، ترشک هلو تنها طعم از این محصول بی نظیر نبوده و انواع ترشک در حداقل 15 طعم مختلف از میوه ها و یا ترکیب آن ها با یکدیگر به تولید می رسند. از جمله طعم های مختلف این خوراکی می توان طعم گیلاس، آلوچه جنگلی، پرتقال، آلبالو، انار، انار و آلوچه، زرشک، زردآلو قرمز، آلو قرمز، آلو سیاه، زردآلو زرد، آلو قرمز، بیست میوه، هفت میوه، مخلوط زرشک آلوچه و انار و… را نام برد.

خرید و فروش ترشک هلو به صورت عمده

خرید و فروش ترشک هلو به صورت عمده

در صورتی که تا به حال از کارخانه ها به صورت مستقیم محصولی را خریداری کرده باشید، حتما می دانید که این محصولات در حجم عمده از کارخانه به فروش می رسند. فروش عمده انواع ترشک در پت های 13 کیلویی مناسب و مستحکم به فروش می رسند و روی هر کدام از آنها، سیب سلامت، تاریخ تولید و انقضا، سری ساخت، وزن خالص و پروانه تولید درج می گردد.