فروش عمده لواشک طاقه ای یا ورقه ای با کیفیت درجه یک

فروش عمده لواشک طاقه ای یا ورقه ای با کیفیت درجه یک از کارخانه های معتبر ایران صورت می گیرد. خرید لواشک های طاقه ای را می توانید به صورت عمده مستقیم از درب کارخانه با قیمت مناسب تری تهیه فرمائید.

لواشک های طاقه ای که به صورت ورقه هایی با طول 120 سانتیمتر و عرض 45 تا 50 سانتیمتر در بازار به فروش می رسند نظر بسیاری از افراد که طعم ملس و ترش را دوست دارند به خود جلب کرده است.

فروش عمده لواشک طاقه ای با کیفیت

انواع لواشک طاقه ای

لواشک های طاقه ای براساس نوع میوه بکارگرفته شده در آن دارای طعم ها و رنگهای گوناگونی می باشد. این محصولات در دو نوع ساده و پالپ دار در بازار عرضه می شوند که در نوع پالپ دار تکه های خشکبار میوه وجود دارد که طعم دلچسب تری را برایتان به ارمغان می آورد. در نوع پالپ دار آن 14 طعم مختلف وجود دارد که عبارتند از:

  1. انبه
  2. سیب ترش
  3. آلوورا
  4. شاهتوت
  5. پرتقال
  6. آناناس
  7. هلو
  8. زرشک
  9. انار
  10. زغال اخته
  11. استوایی
  12. هفت میوه
  13. کیوی
  14. لیمو

و در نوع ساده چهار نوع طعم شامل:

  • آلو
  • آلبالو
  • زردآلو
  • کیوی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این لواشک ها به صورت فله یا ورقه ای در مراکز فروش به چشم می خورند که نظر بسیاری از جوانان و کودکان را به خود جلب نموده است.[/box]

فروش عمده لواشک طاقه ای با کیفیت

نحوه سفارش و فروش لواشک طاقه ای

از آنجا که لواشک های طاقه ای را لواشک های فله نیز می نامند و همانطور که از نامش پیداست این لواشک ها به صورت کیلویی عرضه می شود و معمولا در کارتن های 20 کیلویی در کارخانه بسته بندی می شوند و هر بسته شامل یک طعم می باشد. بنا به درخواست مشتری و بنا به تعداد جعبه های لواشک طاقه ای، هزینه فروش آن متغییر است و جهت اطلاع از قیمت آن میتوانید یا مستقیما از کارخانه و یا از مراکز فروش کارخانه تعیین قیمت نمایید.