فروش لواشک طاقه ای با کیفیت بصورت عمده مستقیم از کارخانه

فروش لواشک طاقه ای با کیفیت بصورت عمده مستقیم از کارخانه

فروش لواشک طاقه ای با کیفیت بصورت عمده مستقیم از کارخانه صورت می گیرد. لواشک طاقه ای با 17 طعم مختلف را می توانید از درب کارخانه به صورت عمده با قیمت مناسبتری بدون واسطه خرید کنید تا سرمایه خود را به صورت بهینه استفاده نمائید. این محصولات با کیفیت های متفاوت در شهرهای مختلف ایران با برند های متفاوتی تولید می شوند که برجسته ترین شهرها در این زمینه می توان به تبریز و بروجرد اشاره نمود.

فروش لواشک طاقه ای با کیفیت

لواشک طاقه ای

لواشک های طاقه ای که در بازار به نامهای مختلفی از جمله فله، ورقه ای یا کیلویی شناخته می شوند مورد علاقه بسیاری از افراد بخصوص کودکان که شمار زیادی از جامعه را تشکیل میدهند به خود تخصیص داده است.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]به دلیل تنوع میوه های استفاده شده در این محصول خوشمزه و ملس، در این لواشک های ورقه ای طعم های متنوع با هر نوع ذائقه و سلیقه ای به چشم می خورد.[/box]

فروش لواشک طاقه ای با کیفیت

این محصول بر پایه های مختلفی- گاهی براساس نوع میوه آن و گاهی براساس مواد بکار گرفته در آن- قابل طبقه بندی می باشند. از این رو میتوان آنها را به دو دسته پالپ دار و ساده تقسیم بندی نمود که نوع ساده براساس کاربرد به دو نوع انعطافی و غیرقابل انعطافی مورد بررسی قرار داد.

فروش لواشک طاقه ای با کیفیت

در هر دو نوع لواشک طاقه ای ساده سایز آنها یکسان بوده و فقط با توجه به نوع میوه بکارگرفته در آنها وزن هر ورقه بین 1 کیلو و 700 تا 2 کیلوگرم متفاوت می باشد. هر چند که هر دو نوع لواشک های ساده با کیفیت درجه یک تولید می شوند ولی لواشک های طاقه ای ساده قابل انعطاف، به دلیل راحتی در شکل دهی، مورد استفاده بیشتری به صورت کادو قرار می گیرد و شما می توانید آن را در قالب های رز باکس و LOVE برای ابراز دوستی به دوستانتان هدیه دهید.

فروش لواشک طاقه ای با کیفیت

فروش لواشک طاقه ای به صورت عمده

جهت خرید این لواشک راههای مختلفی اشاره نمود. یکی از این روشها مراجعه مستقیم به کارخانه و سفارش به صورت حضوری انجام دهید. همچنین جهت رفاه حال مشتریان، کارخانه راه آسانتر و کم هزینه تری را در نظر گرفته است و شما می توانید با تماس به صورت مجازی و دریافت منوی محصول از طریق واتساپ و نرم افزارهای مکاتبه ای آگاهی های لازم را جهت نحوه خرید و دریافت محصول کسب کنید.

فروش لواشک طاقه ای با کیفیت

قیمت لواشک طاقه ای

از آنجاییکه لواشک های طاقه ای به صورت کیلویی و در بسته بندی های 20 کیلویی به فروش می رسد و با توجه به نوع و حجم مورد نیاز مشتری، قیمت آن متغییر می باشد و شما بایستی جهت دریافت قیمت تعداد باکس های لواشک طاقه ای مستقیما با مرکز فروش کارخانه تماس حاصل فرمائید.