فروش مستقیم لواشک سفره ای انار از کارخانه

لواشک سفره ای انار یکی از انواع لواشک بسیار پر طرفدار در ایران است که از قدیم به صورت خانگی به تولید می رسیده است. اما با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، در حال حاضر این محصول را در کارخانه های مخصوص به تولید می رسانند و در بسته های کاملا بهداشتی و مطمئن به فروش می رسانند. فروش از کارخانه برای خریداران عمده به صورت کاملا مستقیم صورت می گیرد و خریداران قادرند محصول مورد نظر خود را در طعم دلخواه با قیمتی بسیار مناسب از تولید کننده تهیه نمایند.

لواشک سفره ای انار

لواشک سفره ای انار

انار یکی از میوه های ترش و خوشمزه ای است که از آن در تهیه لواشک استفاده می شود. برای تهیه لواشک انار از شیره غلیظ شده انار استفاده می شود و در نوع پالپ دار آن، دانه های انار نیز وجود دارد که خوردن آن برای طرفداران لواشک های پالپ دار، بسیار لذت بخش می باشد.

از جمله ویژگی های لواشک سفره ای انار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. رنگ لواشک انار قرمز تیره است.
  2. هر ورق لواشک انار تقریبا 2 کیلوگرم می باشد.
  3. درون لواشک انار دانه های انار وجود دارد.
  4. هر ورقه از هر دو طرف توسط سلفون های بهداشتی، پوشانده و پرس می شود.
  5. فروش عمده لواشک انار در کارتن های 20 کیلویی صورت می گیرد.
  6. هر کارتن لواشک شامل 10 عدد لواشک سفره ای انار می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع لواشک های سفره ای در طعم انار و 15 طعم دیگر لواشک، دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت می باشند.[/box]

لواشک سفره ای انار

فروش مستقیم لواشک سفره ای از کارخانه

لواشک های سفره ای در طعم های بسیار متنوعی همچون زرشک، انبه، آلو، پرتقال، آناناس، سیب ترش، شاه توت، کیوی، لیمو، استوایی، هلو، آلوئه ورا، زردآلو و… تولید می شوند. این محصولات را می توانید از تمامی شهرهای ایران سفارش دهید تا مستقیما از کارخانه دریافت نمایید.