عرضه عمده لواشک سفره ای پالپ دار و ساده

لواشک سفره ای پالپ دار و ساده

لواشک سفره ای پالپ دار و ساده از جمله انواع لواشک های کیلویی هستند که از کارخانه به صورت عمده عرضه می شوند. عرضه انواع لواشک هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی در بسته های جذاب در اندازه های متفاوت از کارخانه صورت می گیرد. لواشک های سفره ای یکی از قدیمی ترین انواع لواشک ها هستند که در ایران به تولید می رسند. در گذشته این محصول به صورت خانگی تولید می‌شد اما امروزه در کارخانه‌ها و توسط بهترین دستگاه ها به تولید می‌رسد و در بسته بندی های مناسب و روکش های بهداشتی به بازار عرضه می شود.

لواشک سفره ای پالپ دار و ساده

لواشک سفره ای پالپ دار و ساده

لواشک خوراکی ترش و بی نظیری است که از شیره قوام آمده میوه های متفاوت به تولید می‌رسد. لواشک سفره ای یکی از انواع این محصول است که دارای دو نوع ساده و پالپ دار می باشد و خرید آن کاملاً بستگی به ذائقه و سلیقه مشتریان دارد. لواشک های پالپ دار همان طور که از نامشان پیداست دارای تکه های میوه و پالپ می باشند که لذت خوردن لواشک را چندین برابر می کند.

لواشک های سفره ای پالپ دار دارای طعم های زیر می باشند.

  1. پرتقال
  2. آلبالو
  3. آناناس
  4. هلو
  5. استوایی
  6. کیوی
  7. زغال اخته
  8. لیمو‌عمانی
  9. شاه توت
  10.  آلوورا
  11. سیب ترش
  12. آلو
  13. زردآلو
  14. انبه

در ادامه با چهار طعم لواشک سفره ای ساده نیز آشنا می شویم.

  • کیوی
  • پرتقال
  • زردآلو
  • آلبالو

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] با این که این دو محصول از نظر طعم با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما هر ورقه از این لواشک ها چه در نوع ساده و چه در نوع پالپ دار دارای وزن ۲ کیلوگرم می باشد.[/box]

لواشک سفره ای پالپ دار و ساده

 عرضه عمده لواشک سفره ای از تولید کننده

با تولید این محصولات در کارخانه شرایط فروش و عرضه آنها به صورت عمده و مستقیم نیز فراهم شد تا خریداران و عمده فروشان بتوانند این محصولات را به صورت کاملا مستقیم با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت بازار از تولید کننده اصلی آن خریداری کنند.