خرید مستقیم لواشک سفره ای پالپ دار از کارخانه

لواشک سفره ای پالپ دار

لواشک سفره ای پالپ دار که در بیش از ۱۶ طعم متنوع در کارخانه ها به تولید می‌رسد را می‌توان کاملاً مستقیم از کارخانه خریداری کرد. این نوع لواشک یکی از پرطرفدارترین انواع محصولات ترش از فرآورده های میوه ای می باشد و از نظر تنوع دارای بیشترین طعم‌ ها می باشد. به طور کلی لواشکه ای سفره ای در دو نوع پالپ دار و یا ساده تولید می شوند که این دو محصول از نظر ظاهری با هم تفاوت هایی دارند که در ادامه این مطلب با آنها آشنا خواهیم شد.

لواشک سفره ای پالپ دار

 لواشک سفره ای پالپ دار

لواشک های سفره ای همان لواشک های ورقه ای یا کیلویی هستند که از زمان های بسیار قدیم به صورت خانگی به تولید می‌ رسیدند. امروزه انواع لواشک سفره ای را به صورت صنعتی در کارخانه‌های بزرگ و دارای مجوز بهداشت به تولید می رساند که نسبت به لواشک های خانگی مزایایی دارند.

لواشک های سفره ای از پوره میوه های مختلف تولید می شوند که نوع پالپ دار آن دارای تکه ها و اسلایس های میوه می باشد و نوع ساده آن کاملا صاف و یکدست است.

لواشک های سفره ای پالپ دار دارای طعم های زیر می باشند:

  1. زردآلو
  2. شاهتوت
  3. کیوی
  4. آناناس
  5. لیمو
  6. سیب ترش
  7. انبه
  8. هلو
  9. آلو
  10. آلوورا
  11. استوایی
  12. زغال اخته
  13. پرتقال
  14. سیب و کیوی
  15. انار
  16. زرشک

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات از نظر ابعاد دارای اندازه ۱۲۰×۵۰ می باشند و وزن هر یک از آنها ۲ کیلوگرم است.[/box]

لواشک سفره ای پالپ دار

خرید مستقیم لواشک سفره ای

لواشک سفره ای پالپ دار و ساده را می توان در کنار انواع لواشک های دیگر همچون لواشک های بسته بندی که دارای انواع مختلفی می باشند به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرد.

خریداران محترم می توانند این محصولات را که دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت هستند مستقیم از تولید کننده دریافت نمایند جهت خرید و ثبت سفارشات خود می توانید با ما در ارتباط باشید.