خرید لواشک متری بهداشتی به صورت عمده

لواشک متری بهداشتی

جهت تهیه و خرید انواع لواشک متری بهداشتی، خرید خود را از مراکز معتبر و دارای مجوز انجام دهید! لواشک یکی از محصولاتی است که باید هنگام خرید آن دقت زیادی داشته باشید تا محصولی سالم و بهداشتی را تهیه نمایید. لواشک های متری که در کارخانه ها به تولید می رسند معمولا به دلیل استفاده از مواد اولیه سالم تر، بسته بندی های بهداشتی و تولید توسط دستگاه، نسبتا به لواشک های خانگی بهداشتی تر می باشند.

لواشک متری بهداشتی

انواع لواشک متری بهداشتی

لواشک های متری ( یا ورقه ای) از متنوع ترین انواع لواشک هستند که در کارخانه ها به تولید می رسند. این محصولات علاوه بر طعم های گوناگون، به صورت ساده یا پالپ دار نیز تولید می شوند که هر فرد با توجه به سلیقه خود می تواند انواع آن را از بازار تهیه نماید. این محصولات پس از تولید، توسط خریداران عمده و فروشندگان به صورت کلی خریداری شده و سپس به بازار و سوپر مارکت های سراسر شهر مربوطه، به عرضه می رسند. معمولا لواشک های کیلویی را می توان از مغازه های ترشیجات فله ای خریداری کرد.

طعم های انواع لواشک متری به صورت زیر می باشد:

  1. آلو
  2. انبه
  3. آلوئه ورا
  4. سیب ترش
  5. آناناس
  6. کیوی
  7. شاه توت
  8. انار
  9. آلبالو
  10. استوایی
  11. زردآلو
  12. هلو
  13. پرتقال
  14. زرشک
  15. هفت میوه
  16. مخلوط سیب و کیوی

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]این محصولات خوشمزه که از انواع لواشک های متری می باشند، در ورقه هایی با اندازه 120*50 سانتی متر و وزن حدودا 2 کیلوگرم به فروش می رسند.[/box]

لواشک متری بهداشتی

خرید عمده لواشک متری بهداشتی

اگر شما نیز خریدار انواع لواشک های متری هستید و به کیفیت و مرغوبیت محصول مورد نظر خود اهمیت می دهید، می توانید آن را مستقیما از کارخانه تهیه نمایید تا علاوه بر اطمینان از بهداشتی بودن لواشک، آن را با قیمتی بسیار مناسب تر تهیه نمایید.