فروش ترشک بیست میوه کیلویی به صورت عمده

فروش ترشک بیست میوه کیلویی

فروش ترشک بیست میوه کیلویی به صورت عمده از معتبرترین مراکز تولید در ایران امکان پذیر می باشد. ترشک بیست میوه، مخلوطی از 20 میوه ترش و ملس است و از طعم بسیار فوق العاده ای برخوردار است. این محصول یکی از 15 طعم انواع ترشک است که در طعم های بی نظیر و متنوع در کارخانه به تولید می رسند و به صورت مستقیم قابل خریداری می باشند.

فروش ترشک بیست میوه کیلویی به صورت عمده

ترشک بیست میوه کیلویی

خرید انواع ترشک و لواشک از کارخانه هم به صورت کیلویی و هم به صورت بسته بندی صورت می گیرد. محصولات کیلویی معمولا از تنوع طعم بیشتری برخوردار هستند. ترشک بیست میوه یکی از انواع ترشک های کیلویی است که شامل بیست میوه لذیذ همچون زغال اخته، انار، زرشک، کیوی، آناناس، نارگیل، موز، آلو زرد، آلو قرمز، گیلاس، هلو، زردآلو زرد، زردآلو قرمز، پرتقال، خرمالو، انجیر، تمشک، آلوچه جنگلی می باشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترشک بیست میوه در ظروف 13 کیلویی به تولید و عرضه می رسد.[/box]

از آنجایی که همه ما می دانیم، محصولات خوراکی از قبیل ترشک ها، لواشک ها و رب های میوه ای که از فراورده های میوه ای هستند، لزوما باید دارای مجوز بهداشت و تولید باشند. این محصولات امروزه در کارخانه های مختلفی به تولید می رسند. تولید در کارخانه تا حد قابل توجهی به بهداشت و سلامت محصولات کمک می کند. خوشبختانه تولید این محصولات با سیب سلامت و مجوز بهداشت صورت می گیرد و نگرانی ای از این بابت نخواهد بود.

فروش ترشک بیست میوه کیلویی

خرید عمده ترشک بیست میوه کیلویی

خرید عمده انواع ترشک و لواشک کیلویی در طعم های گوناگون از کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. خریداران عمده می توانند از تمامی شهرهای ایران این محصولات را به طور مستقیم سفارش داده و تحویل بگیرند. سفارش شما عزیزان می توان به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی صورت گیرد.