عرضه عمده انواع ترشک بهداشتی و مرغوب

ترشک بهداشتی و مرغوب

ترشک بهداشتی و مرغوب را می توان در انواع مختلف از کارخانه ها تهیه کرد. لازمه خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه، خرید در حجم های بالا و به صورت عمده است. ترشک، لواشک، رب میوه ای و محصولاتی از قبیل آنها را باید از مراکز معتبر و بهداشتی خریداری کرد تا بتوان از سالم بودن آن ها مطمئن شد. خوشبختانه امروزه تولید کنندگان معتبر بسیاری در شهرهای مختلف ایران فعالیت می کنند که این محصولات را با رعایت کامل اصول بهداشتی به تولید می رسانند و دارای مجوز نیز می باشند.

ترشک بهداشتی و مرغوب

ترشک بهداشتی و مرغوب را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید ترشک های سالم و با کیفیت می توان با مراکز معتبر ارتباط گرفت. حال سوال اینجاست که لواشک سالم و بهداشتی را چگونه می توان از دیگر محصولات تشخیص داد؟ برای این کار تنها کافیست چندین موارد را هنگام خرید مورد توجه قرار دهید. در ادامه لیستی از این موارد را برای شما تهیه کرده ایم.

  • هنگام خرید محصولات خوراکی بخصوص فراورده های میوه همچون لواشک و ترشک، به داشتن مجوز بهداشت تولید کننده و سیب سلامت محصولات توجه نمایید.
  • درون این محصولات نباید هیچگونه اثری از شن و سنگریزه، برگ و شاخه درختان، دم میوه و … وجود داشته باشد.
  • بر روی بسته بندی ها باید تاریخ تولید و انقضا درج گردد.
  • ظروف یا بسته بندی آنها می بایست محکم و با دوام باشد.
  • محصولات باید طعم، رنگ و بوی طبیعی داشته باشند. لواشک و ترشک طبیعی و سالم از نظر رنگ، تنها کمی تیره تر از میوه می باشند.

ترشک بهداشتی و مرغوب

انواع ترشک ها را بشناسید!

ترشک پس از تولید در کارخانه به دو صورت کیلویی و یا بسته بندی شده به فروش می رسد و سپس به بازار عرضه می گردد. ترشک های بسته بندی در ظروف و بسته های مختلف تولید می شوند و دارای طعم های بسیار متنوع زیر می باشند.

  1. ترشک های وکیوم (استندی)
  2. ترشک های لیوانی
  3. ترشک های کریستالی (ظرفی)

ترشک لیوانی در حال حاضر در طعم آلوچه جنگلی تولید می شود و دو نوع دیگر، دارای پنج طعم آلوچه جنگلی، آلبالو، برگه زردآلو، زغال اخته و آلو سانتریزه می باشند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]انواع ترشک های بسته بندی در وزن های حدودی 50 تا 200 گرم به تولید می رسند که البته این موضوع کاملا بستگی به تولیدکنندگان مختلف دارد و می تواند متفاوت باشد.[/box]

ترشک بهداشتی و مرغوب

انواع دیگر ترشک، به صورت کیلویی در پت های 13 کیلوگرمی به تولید می رسند. ترشک های کیلویی تنوع طعم بسیار بالایی دارند که در ادامه می خوانیم.

  1. ترشک زرشک
  2. ترشک گیلاس
  3. ترشک آلبالو
  4. ترشک آلوسیاه
  5. ترشک آلو سیاه ویژه
  6. ترشک آلو زرد
  7. ترشک آلو قرمز
  8. ترشک زردآلو قرمز
  9. ترشک زردآلو زرد
  10. ترشک مخلوط بیست میوه
  11. ترشک مخلوط هفت میوه
  12. ترشک آلوچه جنگلی
  13. ترشک انار
  14. ترشک مخلوط آلوچه جنگلی وانار
  15. ترشک مخلوط آلوچه جنگلی، انار و زرشک
  16. ترشک هلو
  17. ترشک زغال اخته
  18. ترشک انجیر

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]روند تولید تمامی ترشک های کیلویی و بسته بندی در کارخانه صورت می گیرد و این محصولات در فضایی امن و بهداشتی به تولید می رسند و نگهداری می شوند.[/box]

ترشک بهداشتی و مرغوب

عرضه عمده انواع ترشک بهداشتی و مرغوب

خریداران در داخل کشور و یا صادر کنندگان این محصولات به کشورهای دیگر، می توانند به صورت مستقیم و عمده محصولات مورد نظر خود را از کارخانه تهیه کنند و تحویل بگیرند. تولیدکنندگان مختلفی در شهرهای گوناگون از جمله تهران، بروجرد، مشهد، تبریز، شبستر و… وجود دارند که انواع لواشک، ترشک و رب میوه ای را به تولید و فروش عمده می رسانند.
این کارخانه های معتبر زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کنند و محصولات خود را با رعایت بهداشت به تولید می رسانند. در نتیجه محصولاتی که به تولید می رسانند کاملا مرغوب و با کیفیت بوده و مناسب صادرات و پخش داخلی در سراسر کشور می باشند.